Knut Everton mot Tottenham Turnering: Premier League Når: 19. januar 2025 kl 15:00 Stadion: Goodison Park Dommer: Darren England Billetter: Billetter til Everton - Tottenham TV: Kampen sendes på V Sport PL 1 Tottenhams lagoppstilling (forventet): Kinsky Porro - Dragusin - Gray - Spence Kulusevski - Bergvall - Bissouma Johnson - Solanke - Son Innbyttere: Austin, Reguilon, Williams-Barnett, Sarr, Maddison, Lankshear, Moore, Richarlison Skadet: Vicario, Udogie, Odobert, Romero, van de Ven, Davies, Bentancur, Werner Usikker: Bissouma, Johnson Utilgjengelig: Motspiller å se opp for: Calvert-Lewin Forventet resultat: 1-2 (Kulusevski, Bergvall) Arkiv med Everton mot Tottenham-kamper Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025 #Tottenham #Everton #EvertonTottenham
Knut Enn så skuffende det var å tape i går så blir dette en større test på hvor ille det egentlig står til.
Kungreke Her blir det new manager bounce for Everton. Tipper vi taper, det er ingenting positivt å skrive hjem om for Ange, "taktikken" vår (om det kan kalles det?) er forferdelig. Ingenting som tilsier at det er noe bedring å spore i laget. Håper på braktap og sparking.
Bale Denne gang tipper jeg knepen seier, men det er med hjertet, blir ikke enkelt borte mot Everton. Kommer noen, på papiret, enklere kamper nå frem mot retur Liverpool. Får vi ikke 3-4 poeng i PL i denne perioden, minst 3 i EL, tror jeg Ange er ferdig.
Knut Bale ja. uansett hvor godt man liker/har tro på Ange og stilen hans kan vi ikke fortsette å tape både mot gode og dårlige lag i all evighet.
Kungreke Knut For meg virker det som om spillerne har mistet troen. Son har mistet fotfestet og alle evner som spiller på banen. Klarer fortsatt å levere noen ferdigscorede mål
John_chef Klokkertro på seier her. Richarlison med hattrick mot gamle lagkamerater. Son finner gammel storform. Bergvall sjef på midtbanen. Vinner til slutt 2-5. Nei vent, nå drømmer jeg.😅
Knut Ange Postecoglou has revealed that Brennan Johnson and Yves Bissouma are both doubts for this Sunday's trip to Everton.
Andreas Schism Desverre ikkje. Kulu er bedre sentralt-ish. Son-Kulu-Johnson er bedre enn Son-Madders-Kulu pr dags dato. Når Madders og Son er på bana samtidig så står dei berre og luffar nede med cornerflagget.
Schism Andreas Ikke sagt helt seriøst. Selv om jeg tror det er positivt hvis Ange blir tvunget til å sette opp laget uten Bissouma. Johnson er ikke noe oppside. Selv om han har vært særs dårlig i noen kamper nå så blir vi ikke bedre av at han mangler fra troppen. Blir vel Son - Solanke - Kulusevski nå. Son er til tider fryktelig. Kulusevski er hemmet av å spille der. Så kan man håpe at Moore og Richarlison kan bidra solid fra benken.
Schism Man kan nok fint argumentere for at å starte er bedre enn å komme inn. Men da vil han måtte tas av i andre.