Aldri helt forstått hvorfor slikt skjer - at man er så treg, men mulig vi måtte la Barcelona mislykkes for å få fatt i han?

Kjenner han ikke, men skal være et stort talent så flott hvis det skjer.

Schism jeg velger å forstå at det er Levy som leker litt med storklubbene og påfører de nederlag, vi får håpe det gjenspeiler seg på banen etterhvert 😄

Kan jo se ut som at vi har prøvd lenge. Vi er vel der hvis han skulle få kalde føtter rundt Barcelona eller de ikke får ordnet opp i pengene kanskje.

Veldig moro! Særlig etter et lite google-søk (ref Rose). Virker jo meget spennende.

Kan like det jeg ser her. Ser noen skriver en ung Dembele. Så god blir han neppe, men nærmer han seg så snakker vi.

Ndombele var også vår neste Dembele så la oss håpe Bergvall ikke er.

Tiden vil vise om han kan overføre de kvalitetene til seniorfotball.

Uansett utrolig bra at vi er på ballen når det kommer til yngre. Nå gjelder det å ikke fylle opp troppen med for mange Højbjerg, Doherty osv. ikke fordi slike er så dårlige nødvendigvis, men man må ha «baller» nok til å gi unge spilletid.

Schism Tiden vil vise om han kan overføre de kvalitetene til seniorfotball

Spiller vel i allsvenskan? Også debutert på a-landslaget. Om google stemmer
      Seniorfotball er han kjent med mao

Ginola14

Sant. Skrev på telefonen, men burde presisert seniorfotball "PL-nivå".

Alltid litt vanskelig det der. Ingen spiller som de klippene der viser "fast" på seniornivå. Betyr ikke at det å ha de ferdighetene ikke betyr noe, men man gjør det ikke gang på gang. Resten av spillet hans kjenner jeg ikke til noe særlig.

Det lille jeg har sett minner meg litt om Frenkie De Jong i måten å bevege seg på. Eller slik han var da han var litt yngre. Kan han bli en slags offensiv De Jong så....

Det er masser av tid heldigvis. Når han er 30 er de fleste av oss langt over 50 og verre 😂

Blir spennende å se hva slags rolle han får neste år.

Bortsett fra en angriper virker det som vi bør handle minst mulig.