Nok en spiller som nevnes i sammenheng med klubben vår.
Yves Bissouma
Rapporteres flere steder om medical og fee på 25 mill nå.
Folk kommer til å elske hans "kreativitet"
Ganske opplagt hva slags typer Conte ønsker sentralt. Skipp, Bentancur, Højbjerg og Bissouma er veldig veldig like.
Gjør det ekstremt enkelt å rotere.
Jeg aner ikke hva som skjedde i den etterforskingen rundt han, men antar det er nå OK. I så fall er dette fabelaktig forretning for 25m - selv om han ikke vil gi oss den kreativiteten mange her inne mener vi trenger (jeg mener det er overvurdert hvor stort problem det er).
Smart signering dette. Vist hva han duger til over tid og prisen er fornuftig. Han tar et steg opp og vil nok søke å yte enda bedre. Skulle vi være så uheldig å ikke bli kvitt Ndombele så kanskje denne karen kan få satt han på plass også (ønsketenkning).
OsvaldoArdiles Kjøpe dem ferdig skadet er jo lurt det.
- Redigert
Får bare anta at man har kontroll på politisaken, og at vi ikke snakker Babacar Sarr/Molde vol. 2 her.
Ellers er jo spilleren ganske perfekt for oss. Fryktelig imponerende mot oss i våres, en av få som hadde stålkontroll på Kane i mellomrommet.
Litt av en dybde vi har på sentral midt nå. Ser ikke bort ifra at vår danske venn (som vel knapt har fått puste de to siste sesongene) plutselig kan være fjerdevalg i løpet av høsten.
- Redigert
For en mann! Hadde ikke fått med meg dette
https://www.thesun.co.uk/sport/football/9009536/bissouma-spurs-legend-spotted-laughing-arsenal/
Trudde av en eller annen grunn at han var Arsenal fan. Virker ikke slik i den videoen
United kjøper vel ikke folk som ikke bryr seg om sosiale medier.
Nydelig.
Ganske fascinerende å lese om Bissouma på andre klubbers forum - sjelden en spiller er så generelt respektert og da ønsket blant så mange store klubber.
Gleder meg til å se hvordan han passer inn. Det fine er at selv om han ikke klarer å tilpasse seg helt så er det nesten utenkelig at han ikke kan gjøre en god jobb som fjerdevalg - og til den prisen vil han da fortsatt være et godt kjøp.
Personlig tipper jeg han blir vår beste CM innen 6 mnder. Det eneste "negative" er at jeg kan ikke se at han blir noen "Modric". Hadde på mange måter håpt at vi hadde prøvd på en ny "Ndombele" - en som kunne vært den litt spesielle spilleren sentralt som både er god defensivt og offensivt. Bissouma minner meg mer om en litt avansert versjon av det Dier var i sin første sesong som DM. Veldig god til å dekke rom, vinne dueller og bryte. Ingen dårlig pasningsspiller når man snakker enkle pasninger. Bissouma kan også føre ballen noe og han er ikke så dårlig til å drible når han må, men ofte har han ballen så dypt at det å drible sjelden er verdt risikoen (der var Modric ekstremt god og Dembele helt unik selvsagt).
Jeg vil si nja. Han er elegant i stilen og han har vært meget god. Men veldig kreativ er han ikke. Så tror jeg det kan bli bedre når han blir varmere i trøya. Både han og Skipp har fot til å være skapende.
Jo mer jeg setter meg inn i hva denne fyren er god for jo mer tenker jeg at dette er en helt enorm signering. Faktisk så er det ikke krise om vi ikke får inn noen nye stoppere så lenge denne går i boks og de vi har fortsetter der de slapp i fjor.