Nydelig.
Ganske fascinerende å lese om Bissouma på andre klubbers forum - sjelden en spiller er så generelt respektert og da ønsket blant så mange store klubber.
Gleder meg til å se hvordan han passer inn. Det fine er at selv om han ikke klarer å tilpasse seg helt så er det nesten utenkelig at han ikke kan gjøre en god jobb som fjerdevalg - og til den prisen vil han da fortsatt være et godt kjøp.
Personlig tipper jeg han blir vår beste CM innen 6 mnder. Det eneste "negative" er at jeg kan ikke se at han blir noen "Modric". Hadde på mange måter håpt at vi hadde prøvd på en ny "Ndombele" - en som kunne vært den litt spesielle spilleren sentralt som både er god defensivt og offensivt. Bissouma minner meg mer om en litt avansert versjon av det Dier var i sin første sesong som DM. Veldig god til å dekke rom, vinne dueller og bryte. Ingen dårlig pasningsspiller når man snakker enkle pasninger. Bissouma kan også føre ballen noe og han er ikke så dårlig til å drible når han må, men ofte har han ballen så dypt at det å drible sjelden er verdt risikoen (der var Modric ekstremt god og Dembele helt unik selvsagt).