4 dager senere

Yves Bissouma:
"I heard that a North London team was trying to sign me and I prayed so hard that it was Tottenham."

Sitat slutt, og helt sant garantert.

17 dager senere

Må bare spør.
    Har ikke sett mange Brighton kamper, men etter hva jeg hørt og lest så skal han være veldig god.
    Vi har mange spillere den posisjonen (DM), Skipp, Bentacour & Højbjerg.Trenger vi en til?
    Burde vi heller gått for en mer offensiv midtbane spiller?

presley Dobbel dekning på to midtbaneplasser.. Synes det gir mening jeg, Winks skal uansett ut.

Kungreke
        Bra med dekning, men burde vi gått for en litt mer offensiv midtbanespiller.

presley Hvem skulle det vært? Tror du er den eneste personen jeg har hørt kritisere denne overgangen, både av Tottenham supportere og supportere av andre lag.

Kungreke
            Tror du missforstår meg litt, skal eg skal prøve å være mer tydelig 😃 .
            Forstår at det kan se ut som eg kritisere denne overgangen eller spilleren, det er ikke meningen.Jeg synes det er fornuftig at vi har god dekning, støtter det fult ut.
            Etter det jeg har hørt så er han en veldig god spiller.Mulig han en bedre enn de vi har, Jeg vet ikke, har ikke sett for mange Brighton kamper.Vi har nå fire mer eller mindre like spillere (dm).
            Mitt poeng er om vi heller skulle gått for en mer offensiv midtbane spiller, som for eks. Maddison, Ward Prowse eller Fernandes type.Den kan hende at det kommer inn en til.En annen type midtbanespiller, en slags boksåpner 😀 .

presley Jeg skjønner. Jeg synes vi burde gå for Ward-Prowse bare pga dødballene, alt annet er en bonus og han er en relativt anvendelig spiller som også vil bære HG. Men Conte spiller jo ikke så veldig mye med den type boksåpnere, på mange måter mener jeg at Kane kunne dras nedover i banen og fungere som en boksåpner i et slags 3-4-1-2 system der Kane ligger litt foran midtbanen og litt bak spissene.

100% sikker på at vi ønsker å få inn en til som kan være det du snakker om. At vi må ha fire «CMer» av typen Bissouma, Skipp osv er for meg klart med alle kampene vi skal spille. Ifjor slet jo Bentancur og Højbjerg litt da Skipp forsvant selv om vi spilte få kamper. Spesielt Bentancur var fullstendig på felgen i noen kamper. Så skal han ha all ære for å ha et lavt minstenivå.

Jeg tror vi prøver på en type som Maddison eller Paqueta (eller hvordan det nå staves). En som kan spille indreløper i 3-5-2 og som kan fylle inn som 10’er i 3-4-1-2 eller som en «Eriksentype-ving» i Pochettino sin 3-4-3.

Kommer vel an på hvem som blir tilgjengelige utover i vinduet. Jeg liker feks Maddison veldig godt, men ikke til 70m.

2 måneder senere

Antonio Conte has stated that Yves Bissouma is currently struggling with the "tactical aspect" at Tottenham.

Iflg Gold på football.london

4 måneder senere

Vi får se positivt på det. Bissouma har utrolig nok fått mange nok gule til at vi slipper han mot CP 👍🏻

en måned senere

Ikke sesongen til Bissouma dette.

Får håpe det løsner for Skipp snart.

Men synes Sarr har gjort seg fortjent til å være førstemann som får sjansen etter Højbjerg/Bentancur.

Enig. Men kampene kommer vel så tett nå med CL og fortsatt Fa cup at det vel blir spilletid på de fleste nå? Bentancur har vel mange kort også uten at jeg har hele oversikten i hodet.

Cuti
                  Ikke uenig, selv om sample sizen for å vurdere det ikke akkurat er stor.

Sånn sett rart at Skipp plutselig virker å være foran i køen igjen. Mulig Sarr har slitt med en skade?

• Cuti svarte på dette.