Dejan "Deki" Kulusevski fortjener virkelig sin egen tråd. Makan for en nysignering den svensken vingen har vært!

For dem som lurer på kallenavnet hans, les denne tråden fra Gold:

OK, Decky skal det bli...eller Deki. Synes Deki ser bedre ut ;-)

• Knut svarte på dette.
    2 måneder senere
    23 dager senere

#Spurs forward, Dejan Kulusevski on why he wore an 🇦🇷 Romero shirt on a recent podcast:

Deki🗣: “Romero is my new favorite player that’s why I have his shirt on”

Anis🤨: “Why?”

Deki😎: “If you see him play you will understand, he is incredible!”

[OnTheVolleyPod 🖋]

en måned senere

Herregud for en spiller. Hadde han hatt litt mer fart hadde han vært verdensklasse, heldigvis (kanskje) for oss er han bare sinsykt god.

Ja han imponerer. Var spent på han i kveld og han leverte jo milevis foran Son og Kane. Deilig å ha 3 klassespillere på topp, og kanskje 4 med Richarlison. Han er bare 22 år og noe av det mest imponerende for meg er hvor fotballklok han virker. Men vi har spilt en kamp av sesongen mot ett lag som sannsynligvis blir å kjempe i bunnen, så skal prøøøve å ikke bli for ivrig!

2 måneder senere

About Kulusevski, honestly I don’t know when he has the time to recover, I hope to recover him quickly, but I don’t know if for the next game, or for the game in the Champions League against Eintracht Frankfurt at home, I don’t know. I don’t know this. But about the situation, you know that we don’t depend on one player. We played four games without Deki, and we won without him. And in the past, we won and we lost with him, and it was the same. Also this season, the team doesn’t depend on one single player. It depends on the way that we play, the intensity that we want to put onto the pitch, the desire, it depends on this.

https://www.football.london/tottenham-hotspur-fc/news/conte-djed-spence-injury-tactics-25169469

16 dager senere

Håper virkelig denne mannen er spilleklart snart. Uten ham er vi tragiske å se på.

Han er på mange måter den offensive spilleren vil sliter mest med å erstatte

Jepp. Han er den eneste spilleren vi har som kan dra av en mann. Dessverre.

Kulusevski gir oss definitivt noe, men slik som vi spilte mot United hadde det ikke spilt noen rolle.

Schism
          Ikke at jeg kan fastslå at du tar feil. Men Kulusevski har en evne til å gjøre ting med ballen når vi er under press. En vanvittig viktig brikke i omstillingen fra forsvar til angrep.

Dougie

Jeg elsker Kulusevski, men er ikke slik at vi har spilt festfotball med han i år heller.

Slik vi ble til tider overkjørt tror jeg ikke han ville gjort mye forskjell. Selv om en genial dragning og 0-1 oss på ei kontring kunne forandret alt selvsagt. Det kan jeg ikke si ikke kunne ha skjedd selvsagt.