- Redigert
Nettavisen plukket opp fra Florian Plettenberg:
...Tyskeren skal nemlig være svært nære en låneovergang til Tottenham, på en avtale som kommer til å gjelde ut sesongen...
https://www.nettavisen.no/sport/overgangsrykter?p=lc-7021631-5742
Nettavisen plukket opp fra Florian Plettenberg:
...Tyskeren skal nemlig være svært nære en låneovergang til Tottenham, på en avtale som kommer til å gjelde ut sesongen...
https://www.nettavisen.no/sport/overgangsrykter?p=lc-7021631-5742
Ikke helt dumt dette. Kan fylle roller mens Son er borte, samme ved eventuelle skader ut sesongen. Om han skulle slå til, så har man mulighet for kjøp.
Ikke en person jeg personlig har tenkt mye over, men forstår linken.
Ja takk. Liker energien hans. Problemet til Werner er at han er en alt for dårlig avslutter til å være en angriper topplag kan spille fast, men som en del av en tropp synes jeg det høres ut som ei smart løsning frem til sommeren. Heller han enn Jota ettersom han bør være rimelig kampklar.
Ja takk til mer ekstremfart.
Svært positivt til denne. Gir veldig mening for oss. Lite å tape
Tror Ange kan få mye ut av denne karen.
Jeg tror ikke Werner blir noen stor spiller for oss, men vi trenger noen til å fylle opp. Og han kan være nyttig spesielt på slutten av kamper. Som nevnt mye energi og litt ekkel å forholde seg til for forsvarende lag når man er slitne. Spesielt i kontringer.
Og veldig glad for at vi ikke kjøper enda en halvgod ving. Tipper planen er å kjøpe noe «stort» til sommeren. Da er Werner toppen for et halvt år.
Og selvsagt kan han overraske.
Velkommen!
Er faktisk ganske fascinerende.
Werner er god, at han ikke fikk det helt til i Chelsea er ikke noe vi bør bry oss om. Snarere tvert i mot, tror det gir han litt ekstra motivasjon.
Får satse på at Ange vet hva han driver med (som han som oftest gjør).
Mye positivt med Werner, men får jo Morata til å virke som en skarpskytter. Får håpe han kan spille på seg litt selvtillit foran mål.
Jeg tror jeg vil gå så langt som å si at denne så jeg ikke komme
Blir bra dette som et kortsiktig alternativ.
Om det funker tar jeg han gjerne permanent, god spiller som i teorien skal være på vei inn i gullårene sine nå. Tror Ange kan få maks ut av ham.