Når man misser på så mange helt opplagte sjanser sitter det mellom ørene. Om man kan fikse det når man er 27 vet jeg ikke, men Werner er mye mer enn å bomme på store sjanser. Spillet generelt er bra så så lenge han ikke er den spissen som skal skåre 20 mål i året tror jeg det går fint. Han skaper mye bevegelse i angrep.
Timo Werner
Vi har jo en av verdens beste avsluttere i klubben, så kanskje Werner kan lære noe av vår kjære kaptein.
Å få werner inn i den positive troppen vi tilsynelatende har nå vil nok være gull for han. Litt ala der rb leipzig var for 6-7 år siden, da han bøtta inn mål
Gir han til slutten av januar før hamstringen ryker.
- Redigert
Leste at mannen visstnok er på £165k i uken? En vel voksen lønn for klubben vår om det stemmer...
Så får vi håpe Ange har rett. I form er Timo en giftig angriper ikke langt unna de beste i verden.
The Athletic hadde vel en artikkel om denne som jeg synes var ganske OK. Werner må heve seg betydelig for å ha noen verdi for oss, men det kan jo skje.
Motivasjonen burde være rimelig grei. Han skal vel spille seg inn på et landslag igjen og kommer til ei gruppe som virker til å ha god energi.
Jeg har fortsatt veldig tro på at Gil er en god spiller, men ser jo at tiden løper fra han i Tottenham. Bidrar sjelden med mye fra benken spesielt. Werner er jeg overbevist om at vil bidra med mer - så får man se hvor mye han spiller fra start når alle våre er tilbake fra skader og annet.
La ut artikkelen for nedlastning her: https://www.filemail.com/d/pejgbowsueadqwg
Si ifra om den ikke funker?
Kva er Werners beste posisjon? Er han spiss, wing eller offansiv midtbane? Har ikkje sett han so mykje anna enn da han var vaksinert fra å score mål i Chelsea.
Ikkje at eg trur dette nødvendigvis er en dårleg ide. Kan passe som hånd i handske dette. Spesiellt om han virkar så gira for å spele for Ange.
Godt spørsmål.
Lenge siden jeg har sett han spille nå, men utifra slik jeg husker han er han best som spiss, men i den posisjonen skårer han ikke nok. Så da ble han vel litt alt mulig for Chelsea.
For oss tipper jeg han blir ving. Selv om han da vil slite med litt av det samme som Son. Han er jo ikke en kar som runder folk en mot en bredt gang etter gang. Samtidig ville det vært merkelig å flytte Richarlison ut for å gjøre plass til Werner sentralt.
- Redigert
Det så veeeldig ekte ut