Voldsom velkomst for en leiesoldat da 😮 Kommet for å bli..? 🙄

Timo Werner now has as many Premier League assists this season as Christian Eriksen, Kevin De Bruyne, Jack Grealish, Luis Díaz, Kai Havertz and Gabriel Jesus. ⚽️

Veldig god i den situasjonen. Litt skuffet ellers for å være ærlig

Madball hva kunne vi forvente, han har omtrent ikke spilt på flere uker og fått noen få dager med trening og et nytt system, jeg syns han klarte seg bra.

OysteinS
      Som sagt greit. Enig i at forutsetningene ikke var optimale men i likhet med Johnson: Når du først med friske bein , blir satt opp gang på gang mot em ryggemde forsvarer bør han få til mer altså.

Synes han var friskere enn Johnson, men det er å legge lista lavt. Tipper han blir mye bedre om et par uker.

Synd han ikke slo pasning til Bentancur før det håpløse skuddet i første.

Ange Postecoglou on Timo Werner:

“Timo, he's had two sessions with us, he hasn't started a game for ages but I saw today I think he can be really exciting for us once he get to understand our game and gets up to speed with our training. You could see there were little moments today, he was always a threat and I think he will enjoy his football here. More importantly today I had no option but to start him. He was a really willing participant in it. He wanted to help. He put his hand up and said whatever I can do, I'll do and it's a credit to him.”

Noen flere her inne som reagerte på innsatsen hans til tider i dag? Jeg irriterte meg flere ganger over at han ikke tok returløp når United kjørte kontra. Ble liksom halsende litt halvhjerta etter ballfører ved flere anledninger heller enn å sette på turboen for å løpe opp motstanderen. Jeg syns han ble litt halvhjerta i det høye presset til tider også. Selvsagt må man ta i betraktning at det er hans første kamp for oss, og at han ikke er i kampform -men fikk inntrykk av at han var litt slapp. Håper det kommer seg med litt tilvenning.

Hada Fikk ikke inntrykk av at han var halvhjerta, mere utilpass og usikker på plassen sin i systemet, så jeg føler meg sikker på at det blir bedre, kanskje allerede neste kamp, en uke på feltet kan gjøre mye 👍

Tenker det er for mye å forvente at han skulle klare full intensitet (inkl full gass på returløp) / riktig pressmønster hos oss fra dag 1 over store deler av en kamp.

Hadde nok håpet på litt bedre avslutninger, men samtidig var vi klar over at dette ikke er hans sterke side. Spørsmålet er om det er realistisk for en kar i hans alder å forbedre dette aspektet noe særlig?

Werner er jo litt morsom der. Hans siste sesong før han ble kjøpt til Chelsea hamret han jo inn mål. Så tydelig potensial til å avslutte, men å forvente at han blir voldsomt klinisk tror jeg blir tungt.

Så kan man jo se med Richarlison hvordan han også varierer der. Ikke akkurat "Son-klinisk" nå heller, men ingen dårlig avslutter. Er han mer klinisk enn Haaland i år?

Ser ikke bortifra at Werner, som er rutinert, var påpasselig med å ikke gå tidlig tom. Han visste vel at benken var tynn og ønsket ikke å være på knærne etter 20min.

Tror ikke energi skal bli et problem med han.

Som skrevet i kamptråden; vi får skaffe Werner og Johnson samme psykolog som Richy gikk til 😁