Hadde vært moro med en rask og spillende stopper.
Micky van de Ven
Må innrømme at jeg heller hadde tatt to stoppere og ingen Maddison, men la oss håpe vi får en i boks før vi reiser.
Kjenner ingen av de, men alt man leser om Van de Ven er ekstremt lovende. Så vil ikke bli skuffet om det blir han - selv om det kun er basert på hva man leser og ikke noe jeg har sett.
Ung, svær, venstrebent og dritrask. Tikker alle boksene jo.
Ja, så var det den boksen om han er eller kan bli god??
Aner ikke om det der er bare sprøyt, men..
Håper det stemmer.
- Redigert
Håper dette stemmer også. Og håper minst like mye at det ikke betyr kroken på døra for Tapsoba. Trenger begge. Men heller sistnevnte om det skal velges (ifølge de som kan det).
Nekter å tro at vi kjøper begge - hvis ikke Romero selges.
Tre slike - hvem skal sitte på benken?
Naturlige er å ha et klart par som førstevalg, men med utfordrere som ikke er helt ubrukelige. Å ha tre potensielt toppstoppere som skal rullere, spesielt i en sesong uten Europa, har jeg null tro på.
Får håpe at det å stå høyt samtidig som Romero får en makker med ekstrem hurtighet gjør at Romero blir bedre også.
Blir ikke lei meg om Romero selges og det samtidig kommer en like god eller bedre erstatter inn. Synes han gjorde utrolig mye tåpelig i fjor og er redd han ikke blir like god som først ventet.
Van de Ven kan fint spille venstreback også, så ser ingen problemer med å kjøpe både han og Tapsoba.
Men vi må selvfølgelig kvitte oss med noen av de som aldri ble gode nok av Dier, Davies, Sanchez, Tanganga osv.
Og ikke minst la være å hente Lenglet bare fordi han blir billig.
Dersom vi ender med en bredde i forsvar bestående av Romero, VdV, Adarabioyo og Dier, må vel det sies å være ok?
- Redigert
Tar heller Tapsoba enn Adarabioyo om man kan velge.
Og det er fint plass til to nye inn dersom man får kvittet seg med flesteparten av Perisic, Sessegnon, Davies, Dier, Sanchez, Tanganga og Emerson.
Tapsoba er utvilsomt spennende, men har lite grunnlag for å mene noe om hvorvidt han er bedre enn Adarabioyo eller ikke. Sistnevnte har iallefall imponert meg veldig de gangene jeg har sett ham for Fulham, og har noen opplagte fordeler, som at han har et år igjen av kontrakten og er hg.
Å hente 3 stoppere tviler jeg på at vi gjør ila et vindu. Helt greit for meg å beholde Dier som fjerdevalg - enn så lenge.
- Redigert
Helt greit om Dier blir en sesong til som fjerdevalg ja, så lenge to nye kommer inn og vi får kvittet oss med de fleste andre baki der.
VdV/Udogie - Tapsoba/Vdv - Romero/Dier - Porro/Spence
Det hadde vært noe det.