REGLER:
"Tabellkonkurransen" strekker seg over hele sesongen 2024/2025 og heder og ære står nok en gang på spill. Alle som er registrert i forumet (gratis) kan delta, gjennom å avlegge stemme på ulike resultater for hele sesongen samt enkeltkamper.

Sesongresultater avgis under - scroll til øverste innlegg i de ulike trådene for å avgi stemme (frist kl 21 den 19. august):

Enkeltkamper (fortløpende frister for å stemme):

Det føres løpende oversikt over poeng etter hver kamp. Lykke til!

#tabellkonkurransen

Satser på at korrupsjonsskandalen som ble avdekket ved forrige tabellkonk ikke gjentar seg.

4 dager senere

Jeg har fått et par henvendelser angående problemer med å aktivere bruker her inne. Alle som evt. skulle ha problemer med dette og/eller ikke får tilsendt nytt passord ta kontakt på post@spursforum.no så skal jeg prøve å hjelpe dere asap.

en måned senere

Synes også det var litt merkelig at guttene skulle bry seg om hva jeg har tippet før kampene. "Vi må i allefall få til å spille til motsatt resultat av hva CWaddle har tippet".

11 dager senere

Er det sluttresultatet man tipper på? Trodde det var i løpet av kampen… ah, da må jeg endre taktikk.

Knut Takker. Har dessverre sett dette så altfor mange ganger. Tottenham har alle muligheter til å avansere, men så skjer dette. Mager trøst at jeg avanserer i tabellkonkurransen. 😐

21 dager senere
en måned senere

Jeg tenkte jeg skulle lufte stemingen for en eventuell regelendring knyttet til tabellkonkurransen. Enn så lenge er det slik at hvem som stemmer hva i de tellende kamp-avstemningene er skjult. Tanken var å unngå taktiske stemmer basert på stillingen i tabellkonkurransen.

Blir det artigere om man ser hvem som har stemt hva i kamptrådene? Hva tenker dere?

Ikke veldig aktiv i tabellkonkurransen selv, men her støtter jeg full åpenhet!

Knut Jeg har ikke ett behov for å se hvem som har stemt, men det hadde vært nice å se hvor mange som har stemt uten å måtte telle opp hvor mange som har stemt på de forksjellige alternativene.

Knut Tabellkonkyndighetene gjør alt for å distrahere oss slik at vi ikke tenker på den åpenbare korrupsjonen ser jeg. 🤨

Åpent er helt greit. Deler gjerne mine ferdigheter 😮