Leicester mot Tottenham

Turnering: Premier League
Når: 19. august 2024 kl 21:00
Stadion: King Power Stadium
Dommer: Chris Kavanagh
TV: Viasport Premier League

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro - Romero - van de Ven - Udogie
Sarr - Kulusevski - Maddison
Johnson - Solanke - Son

Innbyttere: Austin, Dragusin, Davies, Spence, Gray, Bergvall, Bentancur, Werner, Richarlison
Skadet: Forster
Usikker: Richarlison, Solanke
Utilgjengelig: Bissouma

Motspiller å se opp for: Vardy
Forventet resultat: 2-3 (Son, Romero, Porro)

Arkiv med Leicester mot Tottenham-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Leicester #LeicesterTottenham

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Tror guttene er ute etter å få en real flying start her. Vi har et mye sterkere lag enn Leicester og burde vinne denne kampen med to mål eller mer. Satser på at Solanke starter og får en flying start, alltid gøy med debutmål, satser på at han får to 😃

Tipper Sarr - Biss - Maddison på midten. Så dødt løp mellom Johnson og Deki på høyre. Evt Solanke inn fra benk og Deki starter på topp.

Utrolig vanskelig å spå. Maddison og Johnson har ikke akkurat imponert. Og Bissouma får vel aldri spille mer enn 45 min i pre-season.

Normalt ville jeg ha forventet samme greia fra Ange med Bissouma - Sarr - Maddison. Tror det kan skje, men hvorfor ikke Bentancur - Sarr - Kulusevski? Så er «problemet» at da må Johnson starte på høyre. Så tipper Maddison starter og Kulusevski på høyrevingen. Som er synd fordi jeg skulle ønske man bygde på Kulusevskis gode opplevelser sentralt.

Porro - Romero - VDV - Udogie
Bissouma
Sarr - Maddison
Kulusevski - Solanke - Son

Tipper den jeg. Men kan fint bomme på 3-4 der i alle fall.

Ai. Blir Gray eller Bentancur i den dype da kanskje?

Ja. Hvem andre?

Håper egentlig på Gray, men tror Bentancur.

Personlig tror jeg Gray - Bentancur - Kulusevski er vår beste midtbane nå.

Nå er jeg ikke glad for at Bissouma er ute på den måten, men glad for at han ikke starter denne kampen. Fint om han konkurrerer seg inn igjen, men han har fått spille alt for mye basert på hans prestasjoner lenge nå. Virker som Ange har et lite "blind spot" med han. Hvis Gray og/eller Bentancur overbeviser så forventer jeg at ikke Bissouma bare går inn senere.

Gray hadde vært gøy, men er jo et solid nivå å vende seg til. Med ham vil vi nok måtte akseptere en del rart i starten slik at han kan lære. Bentancur har jeg aldri vært helt overbevist av i den dype rollen. Selv om han jo egentlig burde ha alle forutsetningene. Men så har han jo vært veldig opp og ned generelt og.

Så ser fordeler og ulemper ved begge, men håper selvsagt en av de virkelig tar vare på muligheten. For er virkelig ikke sånn at Bissouma burde ha noe claim på den posisjonen sånn han har spilt og holdt på.

Bentancur er litt merkelig. Tidlig i karrieren i Europa var han veldig klassisk DM. Men enig i at han har slitt der siden, men fortsatt håp om at han skal være god der skadefri. I alle fall bedre enn Bissouma.

Mange virkelig gode ungdommer tar nivået fort. Gray kan fort være en av de.

Umulig å tyde fra pressekonferansen med sikkerhet selvsagt, men fikk følelsen av at Gray kommer til å starte.

Kjenner jeg gleder meg skikkelig til at vi kommer i gang nå. Viktig å få en overbevisende seier, som man kan bygge videre på.

Ja, Brentford-Palace var vel den eneste kampen som ikke endte med favorittseier?

Kampdag for sesongens første tellende kamp. Må si jeg er svært spent på hvordan vi ligger an!

Veldig på gjerdet før denne sesongen, aner ikke hvor vi står. Spent på signeringene, Solanke føles for meg som en middelmådig signering (stiller meg selvfølgelig bak nå som han er klar), og de to andre må jeg nesten Google (ref Rose). Håper han nye kantspilleren allerede er god nok til utfordre.

Har heller ikke sett kamper i preseason så har ingen forutsetninger for å sette en ønsket 11'er, men har en følelse av skrekkblandet fryd før seriestarten i kveld ☝️🤞🤞🤞

I kontrast til dette har jeg tippet seier i PL, LC, FA og EL (optimistisk helgardering😅)
    Vi har mange gode spillere, og skulle Solanke slå til, Richy være skadefri samt at Son, Maddison og Kulu finne formen og Johnson fortsette utviklingen, så kan dette bli en veldig bra sesong 😊