Knut endret tittelen til Fraser Forster den .

Gratis, rutinert, godtar en reserverolle. Gir mening!
Johnstone er vel 5(?) år yngre, men ville kanskje spille mer?

Gold mener også at det er et poeng at en rutinert reservekeeper skal være en lagspiller ift å støtte yngre spillere osv. Gollini et visstnok av den typen og har hatt en markant plass i garderoben selv om han ikke har spilt nevneverdig.

Ja. Hyggelig omtale av Gollini. Ekstremt viktig fra spillere som ikke får spilt fast. Kan jo bare spekulere i hva som skjedde hos United i år, men det store samholdet virket det ikke til å være.

Antar Forster vet hva han går til og at vi har undersøkt han. Hart virket også til å være en fin fyr i troppen.

Gratis er alltid kjekt og han går vel under homegrown også.
Jeg ville derimot gått for D.Henderson (25) i United.Kan vel ikke koste mye og kan være en avtager til Lloris.

Tviler på at Henderson har noen interesse av å først sitte på benken i United for så å gjøre det samme hos oss.

Også usikker på om karen er god nok med ballen i beina til å bli en keeper for et topplag.

10 dager senere

Wohooo!

Men bra denne. Alltid vanskelig å si når keepere "mister det" (husker Schmeichel som plutselig ble veldig gammel), men forventer mer av han enn Hart og Gollini.

8 måneder senere

Håper jeg tar feil, men å se på denne gamle mannens kattereflekser de neste mnd kan bli tungt. Må innrømme at jeg har sett på han som en pensjonist siden vi henta han.

Er det fortsatt åpent for å låne spillere, eller stengte det samtidig som overgangsvinduet?

Blir noen veldig lange uker med denne fyren i kassa.

en måned senere

Forster har, slik jeg vurderer det, virkelig imponert som vikar. Trodde savnet etter Lloris skulle vært stort - nå er jeg usikker på om det er et savn der i det hele tatt...

Knut Han har gjort en god innsats til nå, men noen langsiktig løsning er det jo ikke. Må handles nytt til sommeren.

Var grusomt rusten første par kamper, men har spilt seg opp ja.

Forster går det jo faktisk an å bruke som et pasningsalternativ - i motdetning til Hugo.