Ryktes å være enig om personlige betingelser. Så får vi se om det bare er oppspinn for å få ned prisen på førstevalget Raya.

Vet ikke hvem som har oversatt / gjengitt dette, men om det stemmer så er det jo lovende:

Buffon on Vicario: "He might become even better than me, he's generational". 😀

However Buffon described Vicario as "extraordinary" and he said that he's "the future of the national team".

Vet ikke om man kan kalle noen som fyller 27 senere i år og kun har et par sesonger i Serie A for generational 🤣

Men spennende er det uansett. Kan slå alle veier.

Knut "the future of the national team"

Skal jo da også tydeligvis ta over for Donnarumma som er 24 og så dårlig 😉

Tipper Vicario blir en hit, det jeg ser av stats og data tilsier at han er stort sett like god som Raya. At han ikke har PL erfaring ser jeg på som relativt irellevant, Lloris hadde null PL erfaring når han kom.

Veldig fornøyd med denne signeringen. God keeper. Rett alder og billig. Det gir rom for å bruke penger der Spurs virkelig trenger det.

Tottenham confident of completing Guglielmo Vicario transfer after Fabio Paratici involvement

football.london understands that Paratici, who resigned as Spurs' managing director of football in April, had been an admirer of Vicario, along with chief scout Leonardo Gabbanini, and Paratici made enquires about the goalkeeper's availability earlier this year.

https://www.football.london/tottenham-hotspur-fc/players/tottenham-transfer-guglielmo-vicario-paratici-27174936.amp

Det later ihvertfall til at vi er handlekraftige så langt i vinduet. Og det er bra.

Kanskje Paratici har linet opp ytterligere deals som avskjedsgave til oss?

Jeg er positiv til denne overgangen, han får mye skryt. Fint at vi kan finne potensielt veldig gode spillere til gode priser. Trenger ikke være rådyrt for å være bra.

Jeg har igjen snakket med han jutub og dette ser jo fantastisk ut.
      Ærlig talt så kjenner jeg på litt lettelse. Føler jeg ikke hadde vært helt komfortabel med en så liten sisteskanse som kunne blitt fallet med Raya, og i tillegg den prisen.
      Her kan vi fort ha gjort et scoop.
      Litt usikker dog, hvordan han er med beina.
      Jutub ville ikke fortelle no særlig om det.

...bare en fortsettelse/bekreftelse på link lenger opp.

CWaddle Guglielmo Vicario er 11 cm høyere en Raya og 6 cm høyere enn Lloris, men Forster er 2.01 😀

I følge videoen jeg nettop så om denne mannen var han visst den keeperen med flest redninger i hele europa denne sesongen. Interessant!