Jeg vil egentlig argumentere litt for det "motsatte" - at Davies har spilt så mye har vært et tegn på at vi har hatt store svakheter i laget. At han har vært "viktig" har ikke vært en god ting.
Litt det samme med Dier i flere år.
Det sagt deler jeg synet som Knut nevner - at både Dier og Davies virker til å bry seg og at de virkelig prøver å bli de beste spillerne de kan bli (for laget). Så selv om jeg har vært meget kritisk til begge to er jeg veldig veldig fornøyd med at Conte har funnet roller til de begge to hvor de faktisk presterer.
Selv om det skal sies at jeg synes man kanskje overdriver hvor gode de har vært under Conte (tror "alle" ser at Romero er en ganske betydelig bedre spiller - og at målet må være å få tre "Romero" der bak - noe jeg tviler på at Davies eller Dier blir), men ikke dermed sagt at de ikke kan være verdifulle spillere for oss. Å finne tre "Romero" er kanskje umulig - spesielt med venstrefot - så meget mulig Davies kommer til å være vårt førstevalg i hans nåværende rolle i flere år uten at det betyr at vi ikke kan kjempe om titler og gjøre det godt i ligaen.
I alle tilfeller vil vi aldri bli så gode at Davies ikke kan være en del av 5-6 stoppere - slik han spilte i fjor. Og ingen lag i verden er så gode. Davies i en bakre treer kan være i troppen til alle lag i verden. At han virker som en flott fyr på toppen hjelper også. Litt på samme måte som Lucas. Skal ikke undervurdere verdien av å ha bra mennesker i laget (selv om jeg selvsagt ikke kan vite hvordan de "egentlig" er).