Keeper Austin er en del av A-troppen vår.

2 år senere

Jøss. Kan jo kanskje tyde på at han tar plassen til Forster da. Evt at han bare er fornøyd med å skrinlegge karrieren og tjene gode penger i London. Ser jo den og.

Med alt snakket om HG her så må det vel være kjempepositivt at reservekeeperen er HG.

Er han noe god da? 😅 Kan jo fort bli en skade på Vic.

Helt greit at austin blir. Hg og cg. Fint det.

Absolutt positivt. Spørsmålet er vel bare om han blir 2. keeper eller 3. keeper.

7 måneder senere

Ingenting å sette fingeren på i går, mener det kan forsvares at han spiller de neste kampene også, selvom Forster skulle bli frisk.

Kanskje var det en eller annen klubb som la merke til han i går, og vurderer en "loan to buy" avtale?

Edit: Hadde vært interessant å sett et lengre intervju med denne typen spiller, som kan være i samme klubb i over 10 år uten å spille. Hva er det som driver slike? Greit nok, for 15000£ i uka, skulle jeg møtt opp på hver trening jeg også...

Mabbutt Alfie Whiteman er DJ på si, trur eg. Usikker på om Austin har noko slik bijobb

Mabbutt
    Sikkert artig for han det. Får endelig debuten etter et helt liv i klubben. MoM og timer etter, har vi kjøpt nytt andrevalg/utfordrer 😭

Mabbutt Mener også Dawkins kanskje spilte en kamp for klubben. Han ble vel 25 før han ble solgt. Samme med Bongani Khumalo (Dog ble han kjøpt, men var lenge i klubben uten å spille mange kampene)