Høres bra ut det. Slipper EL-kvoteproblematikk neste sesong. Smart av Ange. Ikke dum den karen.

Hvorfor Kinsky selv orker å komme hit er dog litt vanskelig å forstå. Sannsynligvis skal vi spille lite kamper neste år. Kan jo selvsagt bli førstekeeper her, men ikke sannsynlig.

Schism Ange har nok en plan for hamstringene til Vicario også skal du se.

Å få inn ny keeper er kanskje det jeg har minst lyst på. Nå har vi brukt 3 stk med litt forskjellige styrker og svakheter men det er virkelig ikke der skoen trykker

• Redigert

Synes Forster har vært for ustabil. Fra fantastisk til katastrofe. Han er uansett for dårlig med ballen sånn vi spiller. Så en ny andrekeeper trenger vi synes jeg. Kjenner ikke Kinsky, men profilen ser riktig ut.

Cuti ikke uenig sånn for fremtiden. Sikkert fornuftig. Men virker litt som om man skal ut å polere bilen når motoren har havarert

• Redigert

Madball Hehe, joda. Men nå trenger vi faktisk en keeper her og nå når Vicario er skadet. Kinsky kan sikkert løse både dette nå med en gang og samtidig utfordre Vicario på sikt.

Så er det selvsagt behov for en stopper og en DM også. Men positivt at vi er i gang.

Vi spilte faktisk med keeper i dag.

Forster gjør to tabber mot United, men ser ikke helt hva som har vært «ustabilt» ellers. Ikke at dette er et kjøp som først og fremst til erstatte Forster denne sesongen. Dette er et kjøp for neste sesong i hovedsak.

Og for all del. Hvis klubben tror de har funnet gull og at de derfor må gjøre denne nå så helt greit for meg.

Håper det ikke blir en sånn drite seg ut med dragning i første kamp og evig oppoverbakke derfra.

Bare å ønske velkommen! Håper han er hentet som utfordrer og ikke ren reserve 🤞

Når det er sagt, har jeg vært kritisk til at reservekeeper har vært en pensjoniststilling de siste årene, så uansett godt å få inn noe yngre!

Alderen er jo veldig riktig så får vi se hva dette tilfører oss på sikt.
        På NRK skriver de😃enne keeperen skal redde Tottenham ellerno
        Kjenner meg litt flau da i grunn. Håper ikke folk her inne som kan Spurs trur det har noen verdens ting å si for da trur jeg skuffelsen blir stor.
        Det er over et år siden vi leverte noe på bra nivå over en viss tid, kanskje 5-6 år siden egentlig så vil bli overrasket hvis denne troppen med denne manageren vil snu det

Mulig man også er redd for Vicarios tilstand når han er tilbake...