- Redigert
Antonin Kinsky
Høres bra ut det. Slipper EL-kvoteproblematikk neste sesong. Smart av Ange. Ikke dum den karen.
Hvorfor Kinsky selv orker å komme hit er dog litt vanskelig å forstå. Sannsynligvis skal vi spille lite kamper neste år. Kan jo selvsagt bli førstekeeper her, men ikke sannsynlig.
Å få inn ny keeper er kanskje det jeg har minst lyst på. Nå har vi brukt 3 stk med litt forskjellige styrker og svakheter men det er virkelig ikke der skoen trykker
- Redigert
Synes Forster har vært for ustabil. Fra fantastisk til katastrofe. Han er uansett for dårlig med ballen sånn vi spiller. Så en ny andrekeeper trenger vi synes jeg. Kjenner ikke Kinsky, men profilen ser riktig ut.
Vi spilte faktisk med keeper i dag.
Forster gjør to tabber mot United, men ser ikke helt hva som har vært «ustabilt» ellers. Ikke at dette er et kjøp som først og fremst til erstatte Forster denne sesongen. Dette er et kjøp for neste sesong i hovedsak.
Og for all del. Hvis klubben tror de har funnet gull og at de derfor må gjøre denne nå så helt greit for meg.
- Redigert
Man skal ikke beskylde mannen for å være feig med beina ihvertfall: https://bsky.app/profile/nathanaclark.bsky.social/post/3lex3swyyqk2i
- Redigert
Håper det ikke blir en sånn drite seg ut med dragning i første kamp og evig oppoverbakke derfra.
Offisielt nå. Velkommen!
Bare å ønske velkommen! Håper han er hentet som utfordrer og ikke ren reserve
Når det er sagt, har jeg vært kritisk til at reservekeeper har vært en pensjoniststilling de siste årene, så uansett godt å få inn noe yngre!
Alderen er jo veldig riktig så får vi se hva dette tilfører oss på sikt.
På NRK skriver deenne keeperen skal redde Tottenham ellerno
Kjenner meg litt flau da i grunn. Håper ikke folk her inne som kan Spurs trur det har noen verdens ting å si for da trur jeg skuffelsen blir stor.
Det er over et år siden vi leverte noe på bra nivå over en viss tid, kanskje 5-6 år siden egentlig så vil bli overrasket hvis denne troppen med denne manageren vil snu det
Mulig man også er redd for Vicarios tilstand når han er tilbake...