• Redigert

Da har vi to som skal ut av EL-troppen. Blir interessant å se hvem det blir. Burde bli Werner og Bissouma - kanskje Dragusin.

“Stats” fra en så mye svakere liga synes jeg ikke er så interessant, men liker denne type kjøp. Det er modigere enn å bruke 10-15m på en gammel reserve fra PL. Har ingen syn på han som spiller, men når man kjøper denne type kan man finne gull - det kan man ikke hvis man kjøper en kar man allerede vet hvem er (selv om noen keepere blomstrer i andre lag).

Vi må ha tro siden vi betaler så mye, men det samme tenkte vi vel om Dragusin også.

Mot Liverpool trenger vi han som en slags Schmeichel/Hasek-hybrid for at det ikke skal bli ny bil på familien (hvis han rekker den - aner ikke).

Schism Mot Liverpool trenger vi han som en slags Schmeichel/Hasek-hybrid for at det ikke skal bli ny bil på familien (hvis han rekker den - aner ikke).

Vel, du skal ikke mangle mange kroner på ny bil isåfall, uten å ha sjekket, vil jeg tro at oddsen på Liverpool er nærmere 0 🤔 Kanskje håp om du går for uavgjort da....

Mabbutt

Fikk 1.74 og har en fin kombo med Newcastle 😁

Kunne kjøpt meg godt inn i Kinsky.

Schism Kommer aldri til å skje at Werner, Bissouma og Dragusin blir vraket fra Europa League troppen. Kanskje Werner, men skal de to andre bli vraka, så er det fordi de har blitt langtidsskadet eller solgt. Det blir ihvertfall en keeper, for 5 keepere er det liten vits i å ha i troppen

Atrix

Enig, men burde.

Mulig han kaster ut Forster først. Og Werner. Erstattes med Kinsky og Spence.

Så må man selvsagt vente å se på feks skader.

Uansett ikke lett. Selv om noen her inne mener det ikke betyr noe.

Kast ut Vicario av Europa league troppen, langtidsskadet og tidligst tilbake i full vigør om tre måneder.

• Knut svarte på dette.

Knut Det gjør jo det. Ikke noen garanti for at Vicario er tilbake fort heller. Kan få tilbakeslag og Kinsky har både CL og EL erfaring.

Gir ikke mening. Hvorfor skulle det ta omtrent 1.5 mnd etter at han er tilbake for å nå «full vigør»?

Og selv om det så skulle skje skal ikke kvartfinalene spiller før i april.

Vicario må selvsagt med. Så fremt ikke noe radikalt skulle skje med skaden. Som er ganske usannsynlig for et brudd som normalt er mye mer forutsigbare skader enn bånd og spesielt muskler.

Schism Hva er poenget med å haste ham tilbake? Har vi ikke sett konsekvensene av det nok i de senere år? Er jo uansett Forster som har vært cup keeper.

Helt annerledes å «haste» noen tilbake som har brukket et bein.

Hvis vi ved et mirakel går langt i EL så er selvsagt planen å spille vår beste keeper.

Kinsky hadde en solid debut i kveld. Håper han fortsetter, og er såpass god at Vicario må jobbe for å få tilbake plassen sin 💪

Dette så på alle måter lovende ut. Ikke vanskelig å forstå sammenligningen med Neuer som nevnt over. Ballbehandlingen hans med beina var det ikke mye "keeper-touch" på. Solid type også virker det som 👍

Det var en veldig lovende kamp, helt enig i det, og liker måten han fremstår på (minner litt om Bergvall hvor han spiller som om han eier banen), men dette var en kamp hvor han faktisk ikke måtte gjøre så mye.

Den ene han redder med overkroppen beveger han seg perfekt, men også ei halvdårlig avslutning. Den andre redningen han gjør (tror egentlig det kun var to, men mulig jeg har glemt noe) ser veldig bra ut på TV "live". Når man ser reprisen er det tydelig at det er ei redning han skal gjøre.

Ser ut til å et insane tilslag med god presisjon, og et godt øye for å finne pasningene. Tidlig men synes jeg kunne se noe der.

Knut Kan ikkje hske sist eg såg en spelar so rørt. Eg elskar det. OM han en dag blir god nok til å ta over for Vicario så trur eg vi har ein gutt som kjem til å blø for drakta meir enn dei fleste andre.