- Redigert
Man skal ikke beskylde mannen for å være feig med beina ihvertfall: https://bsky.app/profile/nathanaclark.bsky.social/post/3lex3swyyqk2i
Man skal ikke beskylde mannen for å være feig med beina ihvertfall: https://bsky.app/profile/nathanaclark.bsky.social/post/3lex3swyyqk2i
Håper det ikke blir en sånn drite seg ut med dragning i første kamp og evig oppoverbakke derfra.
Offisielt nå. Velkommen!
Bare å ønske velkommen! Håper han er hentet som utfordrer og ikke ren reserve
Når det er sagt, har jeg vært kritisk til at reservekeeper har vært en pensjoniststilling de siste årene, så uansett godt å få inn noe yngre!
Alderen er jo veldig riktig så får vi se hva dette tilfører oss på sikt.
På NRK skriver deenne keeperen skal redde Tottenham ellerno
Kjenner meg litt flau da i grunn. Håper ikke folk her inne som kan Spurs trur det har noen verdens ting å si for da trur jeg skuffelsen blir stor.
Det er over et år siden vi leverte noe på bra nivå over en viss tid, kanskje 5-6 år siden egentlig så vil bli overrasket hvis denne troppen med denne manageren vil snu det
Mulig man også er redd for Vicarios tilstand når han er tilbake...
Da har vi to som skal ut av EL-troppen. Blir interessant å se hvem det blir. Burde bli Werner og Bissouma - kanskje Dragusin.
“Stats” fra en så mye svakere liga synes jeg ikke er så interessant, men liker denne type kjøp. Det er modigere enn å bruke 10-15m på en gammel reserve fra PL. Har ingen syn på han som spiller, men når man kjøper denne type kan man finne gull - det kan man ikke hvis man kjøper en kar man allerede vet hvem er (selv om noen keepere blomstrer i andre lag).
Vi må ha tro siden vi betaler så mye, men det samme tenkte vi vel om Dragusin også.
Mot Liverpool trenger vi han som en slags Schmeichel/Hasek-hybrid for at det ikke skal bli ny bil på familien (hvis han rekker den - aner ikke).
Schism Mot Liverpool trenger vi han som en slags Schmeichel/Hasek-hybrid for at det ikke skal bli ny bil på familien (hvis han rekker den - aner ikke).
Vel, du skal ikke mangle mange kroner på ny bil isåfall, uten å ha sjekket, vil jeg tro at oddsen på Liverpool er nærmere 0 Kanskje håp om du går for uavgjort da....
Kast ut Vicario av Europa league troppen, langtidsskadet og tidligst tilbake i full vigør om tre måneder.
Gir ikke mening. Hvorfor skulle det ta omtrent 1.5 mnd etter at han er tilbake for å nå «full vigør»?
Og selv om det så skulle skje skal ikke kvartfinalene spiller før i april.
Vicario må selvsagt med. Så fremt ikke noe radikalt skulle skje med skaden. Som er ganske usannsynlig for et brudd som normalt er mye mer forutsigbare skader enn bånd og spesielt muskler.