Cuti Og om han er i nærheten av så god som han så ut, så er det et røverkjøp også.

For å være så håpløs er Levy ganske bra. Gray og Bergvall «rappa» vi også.

Mabbutt Eg var det fram til "Superduper-league" og "permitteringar under covid". Etter det har eg vore ambivalent. Ser ikkje noko behov for å bytte berre for å bytte. Men blir I utgangspunktet ikkje lei meg om han selger (kjem veldig an på kjøper, selvfølgelig).

Andreas Klandrer han ikke for superligaen. Tenker det mest rasjonelle var å henge seg på Liverpool, Real Madrid, Manu, Manc, Juventus, AC Milan i det der. Å ikke henge seg på de største og mest attraktive klubbene hadde nok vært ganske dårlig business. Kanskje også litt kjedelig for oss supportere. Nå som det ikke ble en realitet er det enkelt å synes det var bedritent av eiere og styre. Selv mente jeg det var riktig å henge seg på, men jeg håpte at ligaen aldri ble en realitet (nå har jo UEFA ordnet 3 stk selv). Det med de permitteringene blir for meg litt tynt, og kanskje heller en dråpe til dersom man ikke likte Levy fra før.

Men jeg er for all del ingen idealist, så det er sagt 👍

Edit: Ble veldig off topic nå... Kinsky virker lovende! COYS

Mabbutt Klandrer han ikke for superligaen.

Enig, tipper fansen ikke hadde støttet Levy om Spurs ble stående igjen på perrongen...

Antonin Kinsky also trained as a midfielder (instructed by his former International GK father) as his dad saw how the game was changing in relation to Goalkeepers using their feet!

Knut Smart, da kan vi bruke ham på midten siden Gray ikke kan spille der 😂