• Redigert

Everton mot Tottenham

Turnering: Premier League
Når: 19. januar 2025 kl 15:00
Stadion: Goodison Park
Dommer: Darren England
Billetter: Billetter til Everton - Tottenham
TV: Kampen sendes på V Sport PL 1

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Kinsky
Porro - Dragusin - Gray - Spence
Kulusevski - Bergvall - Bissouma
Johnson - Solanke - Son

Innbyttere: Austin, Reguilon, Williams-Barnett, Sarr, Maddison, Lankshear, Moore, Richarlison
Skadet: Vicario, Udogie, Odobert, Romero, van de Ven, Davies, Bentancur, Werner
Usikker: Bissouma, Johnson
Utilgjengelig:

Motspiller å se opp for: Calvert-Lewin
Forventet resultat: 1-2 (Kulusevski, Bergvall)

Arkiv med Everton mot Tottenham-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Everton #EvertonTottenham

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Enn så skuffende det var å tape i går så blir dette en større test på hvor ille det egentlig står til.

Her blir det new manager bounce for Everton. Tipper vi taper, det er ingenting positivt å skrive hjem om for Ange, "taktikken" vår (om det kan kalles det?) er forferdelig. Ingenting som tilsier at det er noe bedring å spore i laget. Håper på braktap og sparking.

Denne gang tipper jeg knepen seier, men det er med hjertet, blir ikke enkelt borte mot Everton. Kommer noen, på papiret, enklere kamper nå frem mot retur Liverpool. Får vi ikke 3-4 poeng i PL i denne perioden, minst 3 i EL, tror jeg Ange er ferdig.

• Knut svarte på dette.
    • Redigert

Bale ja. uansett hvor godt man liker/har tro på Ange og stilen hans kan vi ikke fortsette å tape både mot gode og dårlige lag i all evighet.

Knut For meg virker det som om spillerne har mistet troen. Son har mistet fotfestet og alle evner som spiller på banen. Klarer fortsatt å levere noen ferdigscorede mål

Klokkertro på seier her.
      Richarlison med hattrick mot gamle lagkamerater.
      Son finner gammel storform.
      Bergvall sjef på midtbanen.
      Vinner til slutt 2-5.
      Nei vent, nå drømmer jeg.😅

Ange Postecoglou has revealed that Brennan Johnson and Yves Bissouma are both doubts for this Sunday's trip to Everton.

Darren England er bekreftet som dommer.

Schism Desverre ikkje. Kulu er bedre sentralt-ish. Son-Kulu-Johnson er bedre enn Son-Madders-Kulu pr dags dato. Når Madders og Son er på bana samtidig så står dei berre og luffar nede med cornerflagget.

Andreas

Ikke sagt helt seriøst. Selv om jeg tror det er positivt hvis Ange blir tvunget til å sette opp laget uten Bissouma.

Johnson er ikke noe oppside. Selv om han har vært særs dårlig i noen kamper nå så blir vi ikke bedre av at han mangler fra troppen.

Blir vel Son - Solanke - Kulusevski nå. Son er til tider fryktelig. Kulusevski er hemmet av å spille der. Så kan man håpe at Moore og Richarlison kan bidra solid fra benken.

Hvorfor bør ikke Richarlison rett inn i venstrekanten?

Madball Ideelt sett så bør vel Richy matches forsiktig med noen innhopp før han starter?

Man kan nok fint argumentere for at å starte er bedre enn å komme inn. Men da vil han måtte tas av i andre.

Ange masterclass å starte Richy nå.

rihno vet ikke. Aldri skjønt det der helt. Kan like godt spille første 60 for min del

Knut Dårlig nytt for Everton dette