• Redigert

Tamworth mot Tottenham

Turnering: FA-cupen
Når: 12. januar 2025 kl 13:30
Stadion: The Lamb Ground
Dommer: Peter Bankes
Billetter: Billetter til Tamworth - Tottenham
TV: Kampen sendes på TV2 Play / TV2 Sport Premium

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Kinsky
Spence - Dorrington - Gray - Reguilon
Bergvall - Sarr - Maddison
Johnson - Richarlison - Moore

Innbyttere: Austin, Dragusin, Bergvall, Williams-Barnett, Porro, Kulusevski, Bissouma, Werner, Son, Solanke, Lankshear
Skadet: Vicario, Odobert, Romero, van de Ven, Davies, Udogie, Davies, Bentancur
Usikker: Richarlison
Utilgjengelig:

Motspiller å se opp for: Creaney
Forventet resultat: 0-4

Arkiv med Tamworth mot Tottenham-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Tamworth #TamworthTottenham

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.
  • Redigert

Får håpe denne faktisk blir enkel når det kommer til stykket.

Om ikke Moore, Lankshear og Dorrington får en omgang hver her blir jeg skuffet.

Optimalt tenker jeg vi bør hvile ihvertfall Deki, Solanke, Porro, Son og Dragu helt. Spence, Gray og Bergvall kunne sikkert også ha godt av å ikke spille hele kampen.

Kanskje Richy er i såpass god stand at han kan starte? Fin kamp å komme i gang igjen på.

Er redd Werner starter på bekostning av Moore.

Knut Er redd Werner starter på bekostning av Moore.

Det tror jeg er mest pga at man vil være forsiktig med Moore enn at Temu Werner er foran i pecking order?

Mot Arsenal hadde jeg startet likt som mot Liverpool bortsett fra at Sarr tar over for Bentancur.

Basert på det hadde jeg byttet mest mulig til denne.

Spence/Porro (han som starter går ut etter ca. 60) - Dragusin - Gray - Reguilon

Maddison - Bissouma - Sarr

Johnson (Moore i 30) - Lankshear - Werner (Richarlison i 30)

Gjerne Dorrington fra start for min del, men hvis ikke får han komme inn. "Problemet" da er at ikke både Sarr og Bissouma kan byttes ut, men slitasjen her blir ikke det samme som i en PL-kamp uansett.

Mulig Moore er klar for å starte - da bør han selvsagt det.

Ange er jo ekstremt treg i å forandre på sin "pecking order", men helt fjern er han ikke. Bergvall > Johnson. Tok tid, men all ære til at han gjorde det mot Liverpool. Det enkleste hadde jo vært å startet Johnson med Bergvall på benken.

Tipper litt av tanken med Werner var at han skulle løpe. Som ikke er en helt dum tanke.

Her bør vi spare så mange som mulig... skal ikke tapes uansett hvem vi stiller m!
      Vil helst at både Reguilon, Dorrington, Lankshare, Werner og Moore starter... hadde vært gøy om Gray fikk 1.omgang sentralt, men d skjer aldri.

Spørsmålet er vel om Moore er klar for å starte kampar enda? Kanskje bedre å sette han innpå så han får 30-45 min kanskje?

Alle kamper er et potensielt bananskall så jeg er usikker på hvor mye Ange skifter. Taper vi så blir det feil uansett hvem han stiller på banen. Vinner vi, og har startet med for mange "etablerte" spillere, så blir det feil. Vinner vi med bare unggutter så er det ikke lenge før han blir genierklært igjen.

Thin line between fool and genius.

Håper Dorrington, Lankshear og Regulion starter, kanskje Werner også, putte inn fra benken om nødvendig utover i kampen, Moore en omgang ? Får ikke de 2 førstnevnte mulighet her, blir det vel aldri noen for dem , og det er litt trist synes jeg.

Ser kampen er oppført på tv2 sport, stemmer dette? Trodde det var Viaplay som skulle sende den?

• Knut svarte på dette.

John_chef hmm. Det stod opprinnelig V Sport 1 hos Vglive (som jeg stort sett bruker til å sjekke hvor kampene går) - men nå står det TV2 Sport Premium ja. Har ikke helt oversikt over hvem som har rettighetene.

• Redigert

https://www.tv2.no/sport/tv-2-skal-vise-fa-cupen/17338260/

"Viaplay og TV 2 deler rettighetene for den engelske FA-cupen denne våren"

Inne på TV2 sine sider står det at kampen går på TV2 Play, men jeg mistenker nok at man trenger Premium-abonnementet deres for å få tilgang til å se kampen ja: https://www.tv2.no/livesport/fotball/kamper/tamworth-vs-tottenham/16595d3b-28f0-5123-b17f-3660b31f5592/oversikt

Denne kampen skal vi vinne 10 av 10 ganger.Her må vi hvile spillere, ingen grunn til å starte med et beste mannskapet.

Kinsky
        Spence-Dorrington-Dragusin-Reguilon
        Cassanova/Oluesi-Sarr
        Johnson-Bergvall-Richarlison
        Lankshear

Vet ikke all verden om du som spiller på U-21 of U-18.setter en sammen med Sarr.
        Dorrington bør få sjansen her.Regiloin det samme.
        Hvis Richarlison er frisk, så får han en omgang.Vil gjerne se Heyok få en omgang, kan spille både høyre og venstre ving.
        Lankshear på topp, vil se mer av han.

• Redigert

Cuti forhåpentligvis får han minimalt å gjøre 😁😁

Vi møter nok et lag som går ut med dødsforakt, forventer at vi takler det og får en komfortabel seier.

Spent på hvor mange nye skader vi får på den gamle kunstgressmatta til Tamworth i dag.