Ange was willing for Sanchez to leave and will now bring 20 year old Alfie Dorrington in to the first squad after impressing.
Alfie Dorrington
Karen er 18. Puh.
Usikker på om det er U-21 eller U-18 lagene som gjorde veldig bra sist sesong.Det må vel være spillere som kan ta steget opp.Få sjansen til vise seg frem.
Mener det var U18
- Redigert
Følelsen til Gold er at Dorrington imponerer vel så mye som Phillips på U21. Ref hans seneste video. Interessant.
Bra vi fikk på plass Dragu...
Ange Postecoglou says that Alfie Dorrington is part of the squad currently, but that the club will probably look to get him a loan move so that he can get consistent first team football in the coming months.
[AlasdairGold]
Ange har vel demonstrert at han ikke stoler nok på ham til å la ham spille åkke som...
Bra. Selv om det er litt sjokkerende at det skal være så vanskelig å forstå. Nå må Dorrington finne seg en klubb midt i sesongen isteden for en fra starten. Ikke enkelt når man kommer helt uten kampform.
Og forstår heller ikke hvorfor Dorrington utvikler seg like fantastisk som Lankshear med dette opplegget. Der snakker vi vel snart Ballon Dor-kandidat i følge ryktene.
Herregud hvor du gnåler om Lankshear.
Nja. Mest irritasjon over at klubben kan være så hjernedød i begge disse tilfellene. Jeg synes det er kult med «egne» spillere (antar de fleste synes det) og da bryr jeg meg om hvordan de utvikles. Dette er ikke utvikling og man hadde tydeligvis ingen intensjoner om å spille disse uansett. Da burde de vært på lån.
- Redigert
Du får spørre gutta selv om de synes høsten har vært trasig. Trene med verdensstjerner og få være med i kamptroppen gjentatte ganger.
For ikke å snakke om at de har spilt en veldig viktig rolle for klubben i treningssammenheng med alle skadene som har vært.
Kan jo gjette seg til hva utlån har gjort for Veliz. Ikke svart hvitt dette.
Det er ikke snakk om at noe er trasig. Det er snakk om at noe er bedre. Og ingen mener seriøst at Lankshear og Dorrington har hatt en bedre høst enn Donley og Phillips. Eller Veliz for den del. Selvsagt mye bedre den tiden han har hatt enn disse to.
Og jo. Det er svart/hvitt.
- Redigert
Jeg er i alle fall glad vi beholdt de i troppen i høst. De har vært viktige for Tottenham. Tipper de er enige med meg.
Så får de nok sjansen til å prøve seg på lån når tiden er moden for både klubb og spiller.
- Redigert
Hvordan har de vært «viktige»?
Og hvordan er de ikke «modne» til å dra på lån?
- Redigert
Alle spillere i førstelagstroppen er viktige. Sier seg selv.
Om de er modne til å dra på lån vet hverken jeg eller du.