Southampton mot Tottenham

Turnering: Premier League
Når: 15. desember 2024 kl 20:00
Stadion: St. Mary's Stadium
Dommer: Darren England
Billetter: Billetter til Southampton - Tottenham
TV: Kampen sendes på V Sport PL1

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Forster
Porro - Dragusin - Gray - Udogie
Kulusevski - Sarr - Maddison
Johnson - Solanke - Son

Innbyttere: Austin, Dorrington, Hardy, Olusesi, Bergvall, Williams-Barnett, Werner, Lankshear
Skadet: Vicario, Odobert, Richarlison, Davies, Romero, Moore, van de Ven
Usikker:
Utilgjengelig: Bentancur, Bissouma

Motspiller å se opp for: Armstrong?
Forventet resultat: 1-2 (Johnson, Solanke)

Arkiv med Southampton mot Tottenham-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Southampton #SouthamptonTottenham

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Av de få kampene jeg har tro på at vi kan vinne i desember så er dette en av dem. Ingen sjanse at ikke Southampton har sett hvor dårlig det står til på vår side dog - så de kommer til å gi oss kamp til døra.

For hver kamp som går kommer Southampton nærmere og nærmere sin neste seier.

Dette blir knalltøft, knepent tap.

Mabbutt For hver kamp som går kommer Southampton nærmere og nærmere sin neste seier.

He, he. Ja vi har jo vært spandabel i så måte hittil 😵‍💫

Alt annet enn 3 poeng her er katastrofe! Kjenner jeg er jævlig spent på denne kampen... Vi taper 99 ganger i slike kamper mot lag som sliter...

Med tap her tipper jeg Ange er finito..

Southampton var såpass svake sist, at jeg blir overrasket om vi taper denne. De har klart dårligst målforskjell og ingen X-factor som enkelte av de andre lagene der nede. Ange må snu trenden snart, og det hadde vært fint om vi sanker litt mer poeng fremover.

Har sett alle bunnlagene i PL og det er ingen tvil om at Southampton er det dårligste.

Problemet vårt er hvis det blir en jevn kamp og fansen deres føler at de kan få noe ut av denne kampen - vel - da kommer vi til å bli stressa på slutten.

Skulle derimot Ange miste stemmen i løpet av 45 slik at noen andre må ta pausepraten er jeg sikker på at vi vinner.

Bodde faktisk et år i Southampton. Kunne se gresset på stadion fra vinduet på hybelen min 😂

Kungreke

Solent? Mange norske der av en eller annen grunn.

Gikk ikke der selv, men liker Southampton. Søt liten plass. Ikke så mange steder i UK man kan si det om.

Schism Solent ja, tror 20% av klassen min var nordmenn 😂 Southampton er en flott by, flotte fans også, ydmyke og jordnære. Ble behandlet som en konge på alle puber pga Lundekvam på den tida 😂

Kungreke Ble behandlet som en konge på alle puber pga Lundekvam på den tida 😂

Beklager spøken, men det ble jo Lundekvam også 😉

Borte mot bunnlaget, skal vi endelig få en seier.Vi trenger så sårt en seier.
              Skader og utslitte spillere, det blir ikke så verre enn det.Vi henger i tauene for tiden.For en mareritt måned dette kan bli.Ange har sagt noe liknende at han kun har 15 friske spillere.

Mot Southampton skal vi ha en fair sjanse, en kamp som kan snu den vonde trenden.En seier kan gi sårt tiltrengt selvtillit før kvartfinalen mot United.Vi må da for guds skyld være på fra første til siste sekund.Southampton vet at vi veldig godt at vi sliter og at selvtilliten ikke er på topp.

Forster
              Spence-Dragusin-Gray-Regulion
              Sarr-Kulusevski/Bergvall
              Johnson/Kulu-Maddison-Son
              Solanke

Inn med Spence og Regulion.Har nevnt det før, Ange må hvile Udogie og Porro.
              Vi må bruke de spillerene vi har.
              Kan sterkt vurdere Bergvall fra start.Sette han sammen med Sarr på midten.Kjøre Kulu på vingen.Ha Johnson som en joker på benken.
              Helt utrolig at vi ikke prøvde oss på Callagher, McTominay eller Onana i sommer vinduet.

CWaddle Hehe, ja. Men han var en helt i hele byen så bare det å være Norsk ga en del fordeler og gratis pils.

Helt enig med laget Presley setter opp, ut med Porro ( spesielt ham) og Udogie, la Spence og Regulion prøve seg, Starter han ikke med Spence i dag forstår jeg ingenting ! Det var vel etter 3-3 mot Southampton Conte kom med sin tordentale ?
              Nå var Ange i forkant her, men det ender vel opp på samme måte til slutt ( for managerne )

Litt om Ange,: Liker ikke måten spillere (Werner) blir hengt ut offentlig i media slik . ( selv om han var meget svak !) Har kapterin Son stått frem ? Nei, ikke etter min mening. Videre mens jeg er inne her på forumet en sjelden gang : Er det fornuftig å kjøpe inn spillere Ange ønsker i dette vinduet- eller vente til sommeren med eventuelt en ny manager ?

Bale Starter han ikke med Spence i dag forstår jeg ingenting

Enig i at Spence burde få sjansen. Men jeg er redd du må forberede deg på å ikke forstå noenting.

Litt usikker på hvordan jeg ville satt opp midtbane og angrep. Sannsynligvis ville jeg ha spilt:

Porro - Gray - Dragusin - Spence

Kulusevski - Bergvall - Sarr (hvem som passer best i den dype er jeg usikker på, men det kan byttes på underveis mellom Bergvall og Sarr - Bergvall definitivt bedre med ballen litt trangt, men også en som kan skape mer offensivt).

Johnson - Solanke - Son

Men ser definitivt argumentet med å spille Kulusevski på vingen og Maddison på midten. Johnson må ha hvile. Greit at han putter litt mål, men han må jobbe hardere defensivt og ha mer energi til å bidra generelt i spillet. Det tror jeg han kan, man han lider litt som Porro og Udogie i at Ange rett og slett misbruker han.

Så er det uflaks at Moore, Richarlison og Odobert er ute. Hadde en av de vært friske hadde ting sett mye bedre ut. På toppen har man selvsagt Werner som gudene vet hva Ange tenker på.

Tipper vi igjen kommer til å være dårlige, men Southampton er også så dårlige at man allikevel kan vinne. Dibling ser veldig spennende ut. Og KWP er god, men ellers usikker på om noen i det laget hadde vært i nærheten av vårt - selv med alle skadene. Problemet er at de vil være uthvilte og hvis de kan slå oss på energi så taper vi fort.

Tror faktisk Bergvall blir nøkkelen her. Mot f.eks. Crystal Palace kom vi oss aldri ut fordi våre forsvarere bare bommer og Bissouma gjør ingenting. Kan man ta av presset noen ganger vil man få mye rom og det bygger selvtillit. Så er det mye å be om fra en 18-åring. Spiller han som mot Galatasaray går det ikke.

Bale
                Akkurat det med overgangsvinduet er jeg helt enig i og lurt litt på. Synes ikke Ange har henta inn gull for de punda han har brukt. Så spørs det hvor fornøyd styret egentlig er da...

Ser at Alasdair Gold har både Spence og Bergvall inne i sin oppstilling.

Forster
                Spence Gray Dragusin Udogie
                  Sarr Bergvall Kulusevski
                   Johnson Solanke Son