Litt usikker på hvordan jeg ville satt opp midtbane og angrep. Sannsynligvis ville jeg ha spilt:
Porro - Gray - Dragusin - Spence
Kulusevski - Bergvall - Sarr (hvem som passer best i den dype er jeg usikker på, men det kan byttes på underveis mellom Bergvall og Sarr - Bergvall definitivt bedre med ballen litt trangt, men også en som kan skape mer offensivt).
Johnson - Solanke - Son
Men ser definitivt argumentet med å spille Kulusevski på vingen og Maddison på midten. Johnson må ha hvile. Greit at han putter litt mål, men han må jobbe hardere defensivt og ha mer energi til å bidra generelt i spillet. Det tror jeg han kan, man han lider litt som Porro og Udogie i at Ange rett og slett misbruker han.
Så er det uflaks at Moore, Richarlison og Odobert er ute. Hadde en av de vært friske hadde ting sett mye bedre ut. På toppen har man selvsagt Werner som gudene vet hva Ange tenker på.
Tipper vi igjen kommer til å være dårlige, men Southampton er også så dårlige at man allikevel kan vinne. Dibling ser veldig spennende ut. Og KWP er god, men ellers usikker på om noen i det laget hadde vært i nærheten av vårt - selv med alle skadene. Problemet er at de vil være uthvilte og hvis de kan slå oss på energi så taper vi fort.
Tror faktisk Bergvall blir nøkkelen her. Mot f.eks. Crystal Palace kom vi oss aldri ut fordi våre forsvarere bare bommer og Bissouma gjør ingenting. Kan man ta av presset noen ganger vil man få mye rom og det bygger selvtillit. Så er det mye å be om fra en 18-åring. Spiller han som mot Galatasaray går det ikke.