Schism Helt imponerende hvor lite Ange får ut av to så gode spillere. Burde fått en eller annen medalje, er faktisk en bragd.

OsvaldoArdiles som i at han tror de faktisk starter - eller som i en startoppstilling han selv ville ha valgt hvis han fikk bestemme?

Slipper langskuddmål fra Ward Prowse i dag da heldigvis...

Eg trur faktisk Ange har ødelagt Udogie på kort sikt med den inverterte backrolla hans. Han virkar rett og slett heilt ute av det. Hadde vore interessant å sett han spele heilt vanleg back en gang.

Schism de kunne gått tatt noen minutter på benken begge to spør du meg. Når jeg ser andre backer løse posisjonen sin i andre lag og kamper irriterer det meg litt at vi får såpass lite ut av to spillere jeg egentlig synes er bra. Løpsterke og løpsvillige begge to, god fot på Porro egentlig og veldig god fysikk på udogie men det blir lite ut av det dessverre

Sheik skulle berre mangle.
    Porro spelar allt for mykje, og Bergvall ser ut som den mannen (gutten) som klarar å gå djupt for å hjelpe med motstandars pressledd, samtidig som han ikkje virkar å bli overstressa.

Bra av Ange.

Knut Fornuftig, vi trenger spillere som jobber i dag så vi har ikke plass til ham.

Synes laget er bra ut, Ange har gjort fornuftige bytter.Spent på formen til Spence, håper han får mer sjanser fremover.
    Bergvall sammen med Sarr kan fungere.Blir tøft for svensken dette, men jeg tror han kan løse den oppgaven.
    Maddison og Kulusevski også fra start, det er godt.Bør gi gode overganger slik laget ser ut.

Hvor mange hadde gjetta på den bakre femmeren i starten av sesongen?

Spence er ræva. Burde aldri fått sjansen

JA DA, for en start.Se på Spence der, han holder seg på beina.Nydelig gjort.
    Maddison er iskald.Herlig start 💪

Bergvall - Spence - Dempsey. Dødelig!

Maddison ligger an til tosifret i ligaen uten å ha verken vært fast i 11 ern eller vært spesielt god(utenom enkeltkamper)

Hadde vært moro med en skikkelig brakseier nå. Tror vi trenger det også.