• Redigert

Liverpool mot Tottenham

Turnering: Ligacupen
Når: 6. februar 2025 kl 21:00
Stadion: Anfield
Dommer: Craig Pawson
Billetter: Billetter til Liverpool - Tottenham
TV: Kampen sendes på TV3+

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Kinsky
Porro - Danso - van de Ven - Spence
Bergvall - Bentancur - Sarr
Kulusevski - Richarlison - Son

Innbyttere: Austin, Reguilon, Gray, Davies, Hardy, Bissouma, Olusesi, Moore, Ajayi, Scarlett, Tel
Skadet: Vicario, Udogie, Odobert, Romero, Werner, Solanke, Maddison, Johnson, Dragusin
Usikker: Romero, van de Ven, Danso, Tel
Utilgjengelig:

Motspiller å se opp for: Salah (alle)
Forventet resultat: 2-2 (Kulusevski, Son)

Arkiv med Liverpool mot Tottenham-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Liverpool #LiverpoolTottenham

Hvordan ender kampen? (ordinær tid)

Denne avstemningen er avsluttet.

Litt usikker på dette med evt. gule kort. Noen som har oversikt om det er noen som må stå over?

Om vi spiller mer pragmatisk har vi en sjanse. Om vi gjør som sist vi møtte dem i ligaen blir vi rævpult.

Tror ikke vi har noen ute til denne pga gule kort.

Danso kan vel også spille. Kan bli interessant om man går for VDV og Gray eller VDV og Danso. Tviler på at han vil spille Davies eller VDV på feil side. Bør bli Danso og VDV. Elsker Gray, men noen god stopper per nå er han ikke.

Tipper Bissouma går inn som nr. 6. Jeg hadde startet Bergvall der, men Ange elsker Bissouma. Og sist mot Liverpool var vel det beste Bissouma har spilt siden høsten 2023.

Nå har man egentlig ganske mye å bytte rundt på i forsvar og på midtbanen hvis man ønsker det. Merkelig hvor god bredde vi har gitt. Sarr så ut som en fotballspiller igjen i går - som gir oss mer å velge i.

Angrepet blir nok slik fordi Ange anser det som bedre defensivt med Kulusevski på vingen.

Ser ikke bortifra at Vicario plutselig dukker opp her.

Porro - Danso - VDV - Spence
Kulusevski - Bergvall - Bentancur
Son - Richarlison - Moore

Skjer jo aldri, men det hadde vært et fint lag. Spence klarte seg enormt bra mot Salah sist så bør få prøve seg der igjen. Son er ute av posisjon, men det er ikke viktig slik Son spiller om dagen. Son er på banen fordi han fortsatt er en bra avslutter. Ei avslutning kan han komme til fra høyre også. Han kan selvsagt glimte til med en klassisk Son hvor han driver innover fra venstre, men når skjedde det sist mot et PL-lag?

Spent på om Ange hiver inn de nye så fort.?

Håper det. Tror det blir seigt uten forsterkningene.

Tviler på at Gray havner på midtbanen, men ville ikke vært meg i mot.

Tel spilte vel i Europa for noen dager siden. Antar han går inn på høyrevingen.

Vi får se. Så får vi i det hele tatt se om de blir forsterkninger.

Madball

Danso må ikke starte. Kan spille Gray og VDV (hvis man antar at VDV kan spille).

Høyrevingen kan bli Kulusevski, men hjelpe meg.

På høyrevingen har man i det minste en man kan kaste inn.

Jeg tror begge starter - altså Danso og Tel, men åpent spørsmål. Og også åpent spørsmål om de styrker oss fra dag 1.

Men det er jo noe selvmotsigende over at vi får inn spillere som skal styrke oss fra dag én. Har ikke hørt annet de siste halvanna åra enn at ting tar tid og at man må være tålmodig og det tar tid å spille inn Angeball. Så begge deler kan ikke være riktig

Madball

Haha. On-fire i dag. Liker det.

Kan slå alle mulige veier tenker jeg. Å sette seg inn i det taktiske under Ange tar 10-15 sekunder. Plutselig spiller man med entusiasme på den av de kuleste banene å spille i verden. Så ser man ut som en gud - både Danso og Tel.

• Redigert

Enkelt å forstå at laget nå dessverre er i en situasjon hvor mange spillere styrker oss fra dag 1. Normalt ville nok verken Danso eller Tel vært aktuelle fra start i denne etter så få dager.

Cuti jeg synes ikke det er så enkelt å forstå men håper du har rett.

Madball
          Friske bein er kluet her. Det er det stor manko på blant de ikke-skadede i troppen. Så om de nye er nære toppform skal det mye til om de ikke hever oss. Min mening i alle fall.

Ginola14 kanskje. Vet ikke hvor mye de har spilt der de kommer fra. Men det å flytte tar selvfølgelig energi så jeg er ikke overbevist Men håper selvfølgelig. Gleder meg uansett tilnå se

Blir interessant å se med Tel om han faktisk brukes på venstre.

Greit det.

kan være både bra og dårleg. Trent er sjukt god på nokre ting. Men defansivt kan han være sjukt ustabil. Huskar eg blei imponert av Daloti Utd mot Liverpool. Men det viste seg at Dalot ikkje hadde ein super-dag. Berre at TAA hadde ein sjukt dårleg dag.