• Redigert

Arsenal mot Tottenham

Turnering: Premier League
Når: 15. januar 2025 kl 21:00
Stadion: The Library
Dommer: Simon Hooper
Billetter: Billetter til Arsenal - Tottenham
TV: Kampen sendes på V Sport PL

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Kinsky
Porro - Dragusin - Gray - Spence
Kulusevski - Bergvall - Bissouma
Johnson - Solanke - Son

Innbyttere: Austin, Reguilon, Williams-Barnett, Sarr, Maddison, Werner, Lankshear, Moore
Skadet: Vicario, Udogie, Odobert, Romero, van de Ven, Davies, Bentancur
Usikker: Richarlison
Utilgjengelig:

Motspiller å se opp for: Oedegaard
Forventet resultat: 1-1 (Porro)

Arkiv med Arsenal mot Tottenham-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Arsenal #ArsenalTottenham

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.
    • Redigert

Vi er fremdeles svært tynne i rekkene med tanke på innbyttere, noe som gjør at vi antakelig kommer til å slite i denne (ihvertfall utover i andre omgang). Tipper vi stiller likt som vi gjorde mot Liverpool etter at Lolo gikk ut med skade.

Arse har jo fått noen skader de også. Spilte seint igår med ekstraomganger og det hele. Så ut som de tok seg litt mer ut enn vi gjorde også😉
    Ser ikke på det som noen umulighet i det hele tatt å gi de en omgang. De scorer ikke mye mål,men er ofte tette bakover. Akkurat målscorering har ikke vi hatt store problemer med. Med mindre motstanderene har jobb ved side av da

• Redigert

Madball Akkurat målscorering har ikke vi hatt store problemer med.

Synes vi sliter med å score mot defensivt orienterte lag. Vi later til å være best mot lag som står høyt.

Knut ja det er riktig, vi scorer vel ikke like mye med scorer som regel uansett. Arse på hjemmebane kan på den måten være gunstigere for oss enn å spille hjemme

Arsenal er ikke uslåelige.

1) De måtte spille en tøff kamp i går.
        2) Ved å slå Liverpool er jeg sikker å at troppen fikk fornyet selvtillit etter en dårlig periode.
        3) Vi har opplagt flere skader enn Arsenal, men Arsenal er uten Saka og nå Jesus. Nwaneri er også ute. De vil med andre ord ikke ha voldsomt mye å spille på offensivt fra benken.

Merkelig nok har ikke Arsenal uendelig "bredde" heller selv om kravet er at vi skal ha det.

Jeg tror vi taper, men jeg er mye mindre "sikker" på det nå enn jeg var for ei uke siden.

Over 6 i odds på B her. 2.8 for U eller B. Det synes jeg er veldig akseptabel verdi faktisk.

Nå er jeg kanskje litt vill og gæren men gjetter at Werner ikke starter denne. Hva annet kan vi lese av kampen igår opp mot denne? Spence er vel sikkert inne. Gray og Dragusin må vel spille som de har gjort siste mnd. Bergvall regner jeg med blei preppa for denne kampen. Spennende å se han og Ødegaard mot hverandre! Vet vi om Bentancur er fullstendig uaktuell? Eller tok han bare en tredagers for å slippe Tamworth 😉
        Johnson spilte så lenge at det lukter benkstart for han. Son sikkert planlagt å starte. Samme selvfølgelig med Solanke

• Knut svarte på dette.

Madball Vet vi om Bentancur er fullstendig uaktuell?

Tror det er ganske strengt mtp slike skader?

Knut sikkert, blei vel konkludert med hjernerystelse så da er det vel tryggest

Bentancur er ute.

Tipper Sarr går inn for han. Resten som mot Liverpool.

Kunne satt Kulusevski ned på midten og Johnson på vingen. Egentlig en kamp som passer Johnson, men han virker temmelig fjern om dagen. Så bedre om han kan løpe litt siste 20.

Kan ikke se at vi gjør noe annet enn å tape denne kampen. Vi var heldige mot tamworth og spilte mange av våre beste, klarte ikke produsere et eneste mål i den kampen.

• Redigert

Ars* har vel begynt å score mer enn kun dødballsmål igjen også...

En inn og en ut.

Hamstring? Hva er det slags skade?

Spesielt at Richarlison "plutselig " er klar for NLD etter å vært ute så lenge. Men så er det jo en del spesielle ting rundt ham. Uansett gledelig at han er tilbake!

Om det trengs noen til å øke temperaturen på banen er det absolutt rett mann 😅