• Redigert

Tottenham mot Newcastle

Turnering: Premier League
Når: 4. januar 2025 kl 13:30
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: Andy Madley
Billetter: Billetter til Tottenham - Newcastle
TV: Kampen sendes på Viaplay

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Forster
Porro - Dragusin - Gray - Spence
Kulusevski - Bissouma - Maddison
Johnson - Solanke - Son

Innbyttere: Austin, Dorrington, Bergvall, Sarr, Williams-Barnett, Werner, Lankshear

Skadet: Vicario, Odobert, Richarlison, Romero, Moore, van de Ven, Davies, Udogie, Davies
Usikker: Dragusin
Utilgjengelig: Bentancur

Motspiller å se opp for: Isak
Forventet resultat: 2-2 (Kulusevski, Johnson)

Arkiv med Tottenham mot Newcastle-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Newcastle #TottenhamNewcastle

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.
    • Redigert

Godt nyttår alle sammen. Da er det klart for et nytt år med nye vanskelige kamper. Først ut er Newcastle.

Vet ikke helt hva man kan forvente av denne for å være ærlig...

Forventningen er enkel - det er tap. Joelinton - Tonali - Guimares med Isak og Gordon foran. Lykke til.

Håpet er noe annet.

Bentancur er kanskje også suspendert her?

• Knut svarte på dette.

Håper det beste, men så hvordan det gikk for Manu som er ca like gode som oss for øyeblikket. Ncastle er jo oppe og konkurrerer om Europa.

Bare å krysse fingrene for at det er her det snur 🤞

Knut Davies er vel skadet? Hvem spiller stopper da? 🤔

Vel optimistisk av Knut å selge Dragusin allerede før den fjerde.

• Redigert

My copy-paste bad 😅

Dragusin spiller vel så lenge beina kan bære ham...

• Cuti svarte på dette.

Knut Dragusin spiller vel så lenge beina kan bære ham...

Han spiller så lenge alle andre er skadet 😂

• Knut svarte på dette.

Cuti jeg tenkte med tanke på hans egen skade som han tydeligvis spilte med i forrige kamp 😉

Blue kalastap. Her, tipper fem - Null til newcaatle. Forhåpentligvis tua som velter lasset. Tipper en hamstringskade til i denne kampen.

Lite pusterom fra sist match for hardt prøvde spillere her. Blir klar seier😁

Lett at man blir i overkant påvirket av «stemningen» selvsagt. Chelsea har nok et større overtak spiller for spiller vs Ipswich enn Newcastle har over oss. Selvsagt kan vi vinne denne. Og Ipswich var vel for ikke lenge siden i et større svart hull enn vi er i (før de møtte oss 😂).

Så er jeg ikke så opptatt av resultatet. Jeg tror ikke vi rykker ned så ligaen betyr egentlig ingenting lengre. Håper bare at vi kan spille bedre. At vi kan vise fremskritt på noe. Noe å bygge på før vi skal ut i FA-cupen.

• Redigert

Schism Så er jeg ikke så opptatt av resultatet. Jeg tror ikke vi rykker ned så ligaen betyr egentlig ingenting lengre. Håper bare at vi kan spille bedre. At vi kan vise fremskritt på noe. Noe å bygge på før vi skal ut i FA-cupen.

Word. Vi fortjener ikke / er for dårlige for Europa-spill og samtidig burde vi være i stand til å skrape sammen de 15-16 poengene som trengs for å berge plassen, selv med formen vi har nå...

Med formen vi har nå, tar vi 16-20 poeng på resten, det skal normalt holde 😊 Begynner vi å spille uavgjorte kamper, kan det selvfølgelig bli litt verre 🤔

Mabbutt Det spørs jo om U'ene kommer fra tapskvoten eller seierskvoten. Personlig foretrekker jeg at vi slutter å tape så mye.

Kungreke Det hadde jeg også foretrukket. Men tror det er større sannsynlighet for at U-ene kommer på "seierskvoten". Slippe inn mål gjør vi uansett hvem som spiller bak der, så må bare håpe at angriperne ikke slutter å score.

• Cuti svarte på dette.

Mabbutt Slippe inn mål gjør vi uansett hvem som spiller bak der

Hvorfor gjentar du dette? Vi var vel lenge et av lagene som slapp inn minst mål denne sesongen. Gjelder ikke nå selvsagt.