Tottenham mot Liverpool

Turnering: Premier League
Når: 22. desember 2024 kl 17:30
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: Samuel Barrott
Billetter: Billetter til Tottenham - Liverpool
TV: Kampen sendes på V Sport PL

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Forster
Porro - Dragusin - Gray - Spence
Sarr - Bissouma - Maddison
Kulusevski - Solanke - Son

Innbyttere: Austin, Dorrington, Reguilon, Bergvall, Williams-Barnett, Werner, Lankshear, Johnson
Skadet: Vicario, Odobert, Richarlison, Davies, Romero, Moore, van de Ven
Usikker: Udogie, Werner
Utilgjengelig: Bentancur

Motspiller å se opp for: Salah
Forventet resultat: 3-3 ( Son, Solanke, Johnson)

Arkiv med Tottenham mot Liverpool-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Liverpool #TottenhamLiverpool

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Tror vi blir rævpult i denne kampen. Høye linja kommer til å koste oss dyrt.

Blir litt enten eller. Kan fint se at vi scorer første og evt leder til pause. Men Liverpool kommer mer eller mindte alltid tilbake i andre omgang. Skal også bli interessant å se laguttaket vårt.

Knut jepp. Kan håpe på en variant. At Ange klarer å dra noe opp av hatten. Kjører vi det vanlige taper vi fort denne kampen.

Liverpool er ikke uslåelige når de har en dårlig dag, men har de en god dag er denne bare å glemme. Da kan vi ryke på både 4 og 5.

Jeg har kun sett litt La Liga og CL i år. Så kjenner ikke nivået til f.eks. Barcelona godt nok til å si, men Liverpool er definitivt bedre enn RM for tiden. Så sannsynligvis ikke så feil å si at Liverpool er verdens beste lag akkurat for øyeblikket. Da får det bli som det blir. Jeg tror faktisk at ganske skadefrie kunne vi ha kjempet mot Liverpool alle dager i uka på hjemmebane (jeg er en av de som faktisk mener vi har mange gode spillere - du vet han negative halvtomt fyren), men med skader og et lag som ikke fungerer spesielt godt selv om vi har skåret 9 mål i de siste 2 - så tror jeg det blir tungt. Det er Forest, Wolverhampton og Newcastle som blir de viktige kampene for oss - hvor vi fint kan ta 9 poeng hvis vi spiller godt.

Normalt taper vi denne. Selv med fullt lag. Så en eventuell seier mot ligalederen blir en stor bonus.

Føler litt på at det spiller liten rolle hvem vi spiller mot. Er vi «på» og har friske (nok) bein så matcher vi hvem som helst. Problemet nå er bare at det er så tynt i rekkene bak «første»-11eren at jeg frykter lite sprut, da det blir for mye spilletid på for mange

Sier som i Utd tråden; for hver kamp som går, kommer vi nærmere en seier mot Liverpool. Snart vår tur, kan godt være denne 👌

Speaking at his pre-match press conference at Hotspur Way on Friday morning, Ange was asked for an update on Destiny and Timo Werner, who also missed the win against United, this time through illness. He said: "Timo was unwell yesterday, so we've got 48 hours before the game, hopefully he'll recover, and the plan is that Destiny should be okay."

Guglielmo Vicario, Ben Davies, Cristian Romero, Micky van de Ven, Mikey Moore, Wilson Odobert and Richarlison remain sidelined, with Rodrigo Bentancur still suspended.

Spilte innefotball med noen Liverpool supportere akkurat, spurte de om de hadde noen skader osv. Nei... dro litt på det. Mente de var godt forspent. Og Spurs da? Spurte de. Jo vi kan jo begynne med hele bakre femmern så å si sa jeg. Spesielt det der altså. Når det er sagt føler jeg like mye at tilfeldigheter og hvilken dag Spurs har ofte er like avgjørende i kamper som denne. Litt bingo. Skulle gjerne stilt med antatt beste 11'eren men vi har vel dritt oss like mye ut med de som vi har med et reservepreget lag.

Tenkte litt over det med enkeltspillere. Akkurat nå er det få eller ingen spillere jeg alltid ser etter når lagoppstillinga kommer. Vi er ihvertfall ikke et one man team. Nærmeste jeg kommer trur jeg er Kulusevski. Vi har to potensielle verdensklasse midtstoppere men føler allikevel på ingen måte at det var som da King spilte. Bare jeg så han var på banen fikk jeg håp.
      Gascoigne
      Lineker
      Klinsmann
      Ginola
      Keane
      Berbatov
      Kanoute
      Davids (mest for han var kul)
      Modric
      Eriksen
      Kane
      Alle spillere jeg følte kunne vinne kamper som idag. (Burde vel mest av alt hatt Erik Edman med idag )

Er vel noe av det som gjør Tottenham til en litt spesiell klubb. Trur ingen andre middelmådige trofesankere kan skilte med så mange stjerner eller ihvertfall spillere de aller fleste nøytrale fotballfolk rater høyt. Hadde jo Matthew le tissier og noen andre klassespillere i ''dårlige'' klubber men synes det har vært et trekk ved Spurs

Knut ah NEI! Visste det var noen åpenbare jeg ikke fikk med i rant'n min. Kunne tatt med lloris også,han synes jeg totalt sett var fantastisk for oss. Son kan selvfølgelig være på lista men ikke den utgaven viser nå.

Uforandret lag fra sist

Madball Helt enig i dette. Det er faktisk første gang siden jeg begynte å holde med Spurs rundt 90 at jeg ikke har noen spesielle følelser for hverken noen av spillerne eller manager. (Nærmeste må være Richy, men det er mer av sympati😅)

Men for ikke å bli for negativ, så har vi hatt noen fantastiske enkeltkamper denne sesongen. Håper den i dag blir en av dem, med seier får vi ei lita luke til Manu!

Bra lag, men litt overrasket at Ange ikke rotere på laget.
        La oss håpe alle har friske bein.
        Liker at Spence får fornyet tillit.Gray forsetter som midtstopper, dette er et stort talent folkens.
        God kamp av Bissouma sist, greier han å levere i denne Kampen? Nå møter vi en litt tøffere midtbane.

Interessant at Reguilon plutselig er i troppen to kamper på rad. Har det vært en form for oppvaskmøte der? Tidligere har det nesten virket som Ange har foretrukket ungdom eller til og med en ekstra keeper foran ham.