Tottenham mot Manchester United

Turnering: Ligacupen
Når: 19. desember 2024 kl 21:00
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: Ikke klart enda
Billetter: Billetter til Tottenham - Manchester United
TV: Kampen sendes på V Sport 1

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Forster
Porro - Dragusin - Gray - Udogie
Kulusevski - Bissouma - Maddison
Johnson - Solanke - Son

Innbyttere: Austin, Dorrington, Spence, Bergvall, Sarr, Williams-Barnett, Werner, Lankshear
Skadet: Vicario, Odobert, Richarlison, Davies, Romero, Moore, van de Ven
Usikker: Udogie
Utilgjengelig: Bentancur

Motspiller å se opp for: Fernandes
Forventet resultat: 3-2 (Johnson, Son, Solanke)

Arkiv med Tottenham mot Manchester United-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Manchesterunited #TottenhamManchesterunited

Hvordan ender kampen? (ordinær tid)

Denne avstemningen er avsluttet.

Ganske usikker på hvem vi stiller opp med i denne kampen. Jeg har tatt som utgangspunkt at Betancur sin ban ikke gjelder denne kampen, men det vet jeg egentlig ikke.

Mabbutt få ting er bedre for lykkefølelsen min enn å slå de. Må være om vi kunne gruse Liverpool også da. Hvis ikke det er for mye å be om til jul

Vi er langt fra friskmeldt og et kalasresultat mot Southampton endrer ikke det. Dette blir en tøff kamp vi mest sannsynlig taper. Amorim er i stand til å tilpasse seg.

Hvor mye tro jeg har på de to kampene som kommer avhenger av om forrige kamps "radikale endringer" viser at Ange er villig til å være mer pragmatisk fremover eller om det var et engangstilfelle fordi han mente at motstanden var spesielt dårlig (evt ville spare "sine beste" til Manu-kampen).

Knut
        Kan være. Så er spørsmålet om hvilke spillere som er våre beste. Ange må vel fått seg en aha opplevelse han også...

Heldigvis for Ange er Bentancur ute. Ville blitt tungt for han å skulle benke Bissouma. Bentancur er vel tilbake 26.12.

Sarr må spille etter Southampton. Da blir nok spørsmålet mest om Kulusevski spiller ving eller om Johnson gjør det. Med tanke på produksjonen til Kulusevski som ving og Maddison som midtbane sist nekter jeg å tro at Johnson starter.

Så mye av City - United og det var ingen stor kamp kvalitetsmessig. Men her vil vi møte et lag som kommer med selvtillit og tro på at en ny trener er på vei til å få til noe. Det er alltid vanskelig. Samtidig er jeg egentlig ikke i tvil - selv med våre skader - at vi er et bedre lag enn United når vi spiller hjemme.

Jeg tror vi vinner, men da kan ikke Bissouma ha en kamp som mot Chelsea. Og Gray/Dragusin kan ikke spille som mot Rangers. Bør være mulig å få til.

Schism Heldigvis for Ange er Bentancur ute.

Så utestengelsen gjelder ligacupen også? Var ikke sikker selv.

Knut Jeg har tatt som utgangspunkt at Betancur sin ban ikke gjelder denne kampen, men det vet jeg egentlig ikke.

Bentancur er utestenkt i domestic competitions inkludert Ligacup. Klar mot Nunos Forest andre juledag.

Ange Postecoglou has said there is a chance Destiny Udogie could feature in Thursday's Carabao Cup quarter-final against Manchester United.

Ved eventuelt uavgjort ved ordinær tid:

With no extra time until the semifinal stage, Carabao Cup games that are drawn after 90 minutes go directly to a penalty shootout

La oss håpe Udogie sitter på benken. Helt meningsløst å ta en VDV/Romero på han nå.

Schism om han ikke trenger krykker så kommer han til å spille...

Tipper Spence starter. Ble tatt av «uten grunn» sist for å spares til denne

Blir knalltøff motstand uansett om vi skulle gå videre fra denne ser det ut til.

Newcastle, arsenal eller Liverpool. Ser ut som de har kjørt sterke lag i kvartfinalen alle 3. Sett to av kampene halvt om halvt.

Litt merkelig, men ligacupen har utvilsomt fått en oppsving de siste årene hva gjelder å stille sterke lag. Fortsatt b-preget, men ikke like ekstremt som tidligere.

Skulle vi gå videre håper jeg på Arsenal. Minst reising.