Tottenham mot Roma

Turnering: Europa League
Når: 28. november 2024 kl 21:00
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: Glenn Nyberg
Billetter: Billetter til Tottenham - Roma
TV: V Sport 1

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Forster
Gray - Davies - Dragusin - Udogie
Kulusevski - Bentancur - Bergvall
Johnson - Solanke - Werner

Innbyttere: Austin, Dorrington, Hardy, Porro, Olusesi, Sarr, Maddison, Bissouma, Son
Skadet: Vicario, van de Ven, Odobert, Richarlison, Romero, Moore
Usikker:
Utilgjengelig: Spence, Lankshear

Motspiller å se opp for: Dovbyk? Dybala?
Forventet resultat: 3-2 (Johnson x 2, Solanke)

Arkiv med Tottenham mot Roma-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Roma #TottenhamRoma

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Håper Davies og Dragusin starter med dypere forsvar. Funket som bare juling sist.

Blir spennende å se om vi mønstrer mest unggutter eller et antatt sterkere lag på torsdag...

Etter denne helgas kamp, hvilket Spurs får vi se på torsdag tro...?

Selvsagt. Vi fortsetter å være suverene.

Dette er vel, i motsetning til enkelte av de andre skadene (?), ikke noe klubben antakelig kan lastes for. Kyssesyken? Andre potensielle kandidater?

Knut

Nettopp.

At Vicario lander feil og at Moore får et virus klarer jeg ikke å irritere meg over. Er noe annet med VDV, Romero osv.

Glemte at Lankshear også må stå over pga rødt.

Glenn Nyberg fra Sverige dømmer kampen.

Viktig å vinne her.Vi har en skadet tropp og nye skader dukker opp hele tiden.Tenk om vi plutselig må slå Rangers eller Hoffenheim borte for å gå videre.Det optimale er gå direkte videre, unngå playoff.
    Vi har hjemmebane mot et lag som sliter for tiden og det bør vi utnytte.Håper virkelig vi stiller med et sterkt lag.

Forster
    Gray-Dragusin-Davies-Udogie
    Bantancur-Maddison
    Johnson-Kulusevski-Son
    Solanke

Bytte ut Udogie i pausen.La han få litt hvile.
    Ikke noe mot Porro, men han spiller mange kamper, slik som Udogie.
    Tror ikke Romero og VDV blir klar til kampen.Ange har vel sagt at Romero må bli 100% frisk.
    Tar sjansen på Maddison sammen med Bentancur, litt gambling.Kan sette innpå Sarr i andre omgang.

Håper ikke Kulusevski starter. Greit at han har en helt absurd bra motor, men han kan også gå tom. Maddison var ute noen kamper så heller han enn Kulusevski.

Gir mening å spille Udogie og Porro 45 min hver.

Blir på mange måter et overraskende sterkt lag ettersom Moore (i den grad han svekker oss), Lankshear, Odobert og selvsagt ikke Spence er med.

Roma er helt på felgen så gode muligheter her. Gleder meg spesielt til å se Bergvall. Håper han hever seg betraktelig fra sist mot Galatasaray. Kan også bli morsomt å se om Werner ser bra ut. Forarbeidet til målet sist var glimrende og jeg likte måten han bare gikk på. Når Werner er uredd er han en ganske habil spiller som kan skape mye kaos (på godt og vondt) i en slik kamp.

• Knut svarte på dette.

Schism Håper ikke Kulusevski starter. Greit at han har en helt absurd bra motor, men han kan også gå tom. Maddison var ute noen kamper så heller han enn Kulusevski.

Gir mening å spille Udogie og Porro 45 min hver.

Gode poenger!

Må forøvrig si at avsmaken mot det nye CL/EL/ECL-formatet for alvor har begynt å melde seg. Og jeg var i utgangspunktet av de mer positivt innstilte.

Dougie

Nesten litt motsatt for meg.

Brest - Real Madrid i siste runde kan plutselig bli mer spennende enn noen hadde kunne forutsett.

Jeg fryktet - og frykter forsåvidt fortsatt på sikt - at formatet kun gagner de store. Det kan fortsatt vise seg å være sant, men i CL spesielt, er det nå kanskje overraskende mange store som risikerer å havne i play-off - og RM kan faktisk virkelig havne i en ekkel situasjon hvis de taper neste borte mot Atalanta.

Uten at jeg helt forsto hvorfor man måtte forandre på dette.