Tottenham mot Burnley

Turnering: Premier League
Når: 11. mai 2024 kl 16:00
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: Jarred Gillett
TV: TV3+

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro - Romero - van de Ven - Emerson
Sarr - Bissouma - Maddison
Johnson - Richarlison - Son

Innbyttere: Austin, Dragusin, Skipp, Højbjerg, Bentancur, Lo Celso, Kulusevski, Gil, Moore
Skadet: Forster, Sessegnon, Solomon, Udogie, Werner, Davies
Usikker:
Utilgjengelig:

Motspiller å se opp for: ?
Forventet resultat: 2-1 (Son, Romero)

Arkiv med Tottenham mot Burnley-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/tabellkonkurranse (oppdatert t.o.m. PL runde 35, 2 kamper i FA-cupen, endelig resultat i FA-cupen, 1 kamp i Ligacupen og endelig resultat i Ligacupen)

#Tottenham #Burnley #TottenhamBurnley

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Sesongens nest siste hjemmekamp. Vi møter et lag som teoretisk sett enda kan unngå nedrykk. Vi kan også teoretisk sett få fjerdeplassen uten at jeg tror det er sannsynlig.

Knut Vi kan også havne så lavt som 8, så bare å brette opp ermene.

Nå har vi uka til å få folk til å starte kampen mot Burnley som vi på sett og vis avsluttet mot Liverpool. Ekstremt skuffende hvis Ange ikke klarer å få oss opp nå. Jeg tror han klarer det og da vinner vi denne. Hvis ikke kommer det til å bli opptøyer.

@Knut er det støtte for å se hvor mange som har stemt i pollen?

• Knut svarte på dette.

Schism Dette er et lag vi skal slå, men de har mer å spille for enn det vi har. Spillerne våre virker å ha tatt ferie allerede.

Vansalot Det er ihvertfall støtte for å vise hvem som har stemt hva i pollen. Jeg pleier å skru dette av for at folk ikke skal "stemme taktisk" ift tabellkonkurransen, men jeg kan eventuelt endre på dette om det er et ønske blant folket

Knut
          Nei.
          Jeg regner med at de fleste i så fall ser etter hva jeg stemmer. Dette som forrige sesongs vinner. Gud vet hva som har skjedd denne sesongen, at jeg ikke ligger klart i tet, men....sånn er det 😮

Denne kampen vinner vi, og vi vinner stort.
          Alt annet er katastrofe.
          Vi har hatt en rekke med skuffende kamper og resultater nå. Når det er sagt, har vi ikke hatt noen "enkle" kamper å snu kjerringa på. Dette er en perfekt kamp for dette.
          Vi møter et lag som ikke har råd til å parkere bussen, og som slipper inn mye mål. Dette bør passe oss som hånd i hanske, og gi oss et lite løft på slutten av sesongen.💪😎👍

Enig. Alt annet enn seier her er skuffende. Det viktigste, utenom seier, er å se at vi kan spille både 1 og 2 omganger. Ikke bare 2.omganger.

Tror ikke dette blir lett.Kamper mot lag som kjemper for unngå nedrykk er ikke lett på slutten av sesongen.Burnley kommer til gi jernet i denne kampen, de vet at vi ikke er form.
          Vi er svake på dødballer og det kommer de til bruke til gangs.Få mest mulig frispak i farlige posisjoner og de kommer til presse Vicario på hver eneste dødball, det er helt sikkert.

Fordel for oss er at de må vinne, håper vi kan utnytte det.Da kan vi ikke gjøre som vi gjorde mot Luton, slippe inn mål etter 3 min.
          Nå må vi bruke de rommene som dukker opp, få bevegelse i laget, da kan vi få dem ut av balanse.De har tross alt sluppet inn hele 74 mål denne sesongen.

Tror Ange starter slik:
          Vicario
          Porro-Romero-VDV-Royal
          Sarr-Bentancur
          Johnson-Maddison-Son
          Richarlison

Skulle gjerne sett han bruker noen ungdommer, men det tviler jeg sterkt på.Tror han gir Maddison sjansen fra start.Royal spille nok pga vi ikke så mye velge i.Kan sette Porro over på venstre og Dragusin inn som back.
          La oss vinne kampen og ta tak om 5 plassen.COYS

presley veldig enig i laget. Leste noen steder på nett at Skipp er blitt drillet på back posisjon. Om det er for å starte, eller komme inn om ting ikke fungerer på venstre back, vet jeg ikke. Royal har hatt noen dårlige kamper, men da mot litt annen motstand i forhold til fart og skill enn det vi møter i dag.
            Kombinasjon Sarr-Bentancur, har jeg hatt lyst til å se lenge. Vi så det vel litt, når dem kjørte en treer på midten med Bissouma i tillegg.
            Utfordringen er at begge er typiske box to box spillere, ingen er dm. Men er ikke dermed sagt at det ikke kan fungere.😎👍

John_chef
              Grunnen for jeg kjører Sarr og Bentancur er.
              Jeg er sikker på at Højbjerg blir solgt i sommer og Bissouma har jeg fått nok av.Vil helst at vi selger han også, var veldig god i de første seks kampene og så gikk det nedover fort.

Tåler ikke en nedtur her i forhold til min entusiasme for prosjekt-Ange. Driter litt i resultatet, trenger å se progresjon, balltempo og en tydelig plan for hvordan man bryter ned en presumptivt dårligere motstander.

Skipp back. Funker vel mot Burnley hjemme.

Skipp kan knapt være dårligere enn det Emerson har vært defensivt i det siste. Og han er normalt ikke livredd for ballen. Kanskje det kan hjelpe oss i pasningsspillet.

La oss håpe dette er dagen Maddison og Kulusevski ser ut som fotballspillere igjen. At ikke Lo Celso starter er et mysterium, men la oss håpe de motbeviser meg.

Skipp... Det er et slags statement fra sjefen, vel.
                Lukter ikke mange overlapper på venstre side, men blir spennende å se.