CWaddle Synes vel Bentan er bankers. PEH har på ingen måte gjort seg bort heller, men kan Skipp ha litt mer å fare med? Veldig ung ennå så, jojo 21 men allikevel…? Time vill shåvv.
Schism Skipp var som frisk en av våre beste. Etter mitt syn har han størst potensial av våre sentrale. Også utrolig viktig at vi har litt bredde. Bentancur mot Brighton var en tragedie og antakeligvis hadde han vært byttet ut mye tidligere hvis Skipp hadde sittet på benken.
Schism Lite "brudd" (aner ikke hva "hairline fracture" er på norsk) for Skipp - ute i 2-3 uker visstnok.
CWaddle Brukket hårfeste. Jeg sliter med det samme. Skallethet. Men det høres jo da ikke ut til å være langvarig heldigvis.
OysteinS Plansjen nede på siden her burde gi god forklaring på bruddet Skipp har pådratt seg, forholdsvis langt fra hårfestet 🤣 https://www.thehealthexperts.co.uk/broken-fractured-bones/metatarsal-fractures/
cjmozart Hairline betyr vel bare at det er et synlig brudd, men at beinet står i riktig posisjon, slik at det gror av seg selv?
OysteinS cjmozart brist, ikke et fullstendig brudd og følgelig heller ingen feilstilling, behov for imobilisering i form av gips eller annet avhenger stort sett hvor, «hvilket bein i kroppen» det gjelder, eksempelvis lillefinger vs lårbeinet...
Schism Så ikke kampen, men godt å se Skipp få 71min for England U21. Også interessant at England spilte visstnok 3-4-3 med Spence - Gomes - Skipp - Sessegnon på midten. Udogie kom inn ved pause for Italia.