Det var da som bare....😒 Håper på no positivt

Schism enig, diagnosen stilles stort sett ved hjelp et røntgen bilde.

Lite "brudd" (aner ikke hva "hairline fracture" er på norsk) for Skipp - ute i 2-3 uker visstnok.

Brukket hårfeste. Jeg sliter med det samme. Skallethet. Men det høres jo da ikke ut til å være langvarig heldigvis.

rihno
    Ha, ha ja skalletheten, men forhåpentligvis ikke skaden 😀

Hairline betyr vel bare at det er et synlig brudd, men at beinet står i riktig posisjon, slik at det gror av seg selv?

cjmozart brist, ikke et fullstendig brudd og følgelig heller ingen feilstilling, behov for imobilisering i form av gips eller annet avhenger stort sett hvor, «hvilket bein i kroppen» det gjelder, eksempelvis lillefinger vs lårbeinet...

2 måneder senere

Så ikke kampen, men godt å se Skipp få 71min for England U21. Også interessant at England spilte visstnok 3-4-3 med Spence - Gomes - Skipp - Sessegnon på midten. Udogie kom inn ved pause for Italia.

Var nok god temperatur i den garderoben noe som resulterte i at Lloris aldri kom på banen igjen etter pausen.

Vært moro å hørt hva en såklalt «leder» som Kane gjorde og sa. Mistenker for lite. Sykdomstegn at en fyr som Skipp må ta tak i garderoben.

Cuti Men samtidig, bra av Skipp. Skal ikke undervurdere folk som Skipp og Mason, som mest sannsynlig er like glad i Tottenham som oss; håper på bedring framover!

Hadde vore intressant å være fluge på veggen i den pausa. Eg trur nok fort Kane og Lloris er meir "henge med nebbet" gutta enn fks da Skipp er.
        I slike settingar må man berre bli forbanna. Både på seg sjøl og på alle andre, brette opp armane, og "blø" for drakta.

Skulle vore intressant å vite kven som var resignerte og hang med nebbet, og kven som var forbanna og revansjelystne. Det kunne nok fortalt en del om kven som fortjener å få være med vidare.