- Redigert
Ny stopper på tur inn.
Ny stopper på tur inn.
Den nye Vlad Chiricheș?
Sånn Davies har spilt de siste par kampene skal han få slite med å spille seg inn. Men med Udogies karantener så trenger vi flere spillere der bak.
Kjenner ikke karen, men er vi villig til å betale en slik sum for en kar med hans ganske tynne CV satser man på at vi virkelig liker han. Litt som VDV.
Alle ser bra ut i slike, men i helsikke for en type. Kan ikke si om han er god eller ikke, men trenger ikke mer enn 17s for å se at potensialet er rimelig spesielt.
Hadde vært nydelig med en stopper som kan slå diagonale baller igjen. Og noen av de taklingene er litt Romero-light. En Alderweireld/Romero-hybdrid tar jeg fint altså.
Ser mye av kritikken han får er at han ikke er komfortabel med ballen. Kommer selvsagt litt an på hva det betyr, men man må opplagt kunne spille litt småspill under Ange. Vi kan ikke få inn en ny Dawson som ødelegger 9 av 10 fine spillsekvenser ved å ty til lang ball eller rote den bort kort.
Så er jo det rimelig opplagt for alle så hvis vi bruker så mye som 30m på han antar jeg man føler seg rimelig trygg på at han skal håndtere det (man kan aldri vite 100% selvsagt).
Sikkert god, klarer meg uten sånn teit Nunez sveis da
Ett problem mindre.
Ah. Levy.
Paratici i spill igjen