5 måneder senere

Mr. Skade er ute i 6 uker med hamstring.

Å som jeg gleder meg til Udogie kommer.

5 måneder senere

Sjokk. Skadet. Operert hamstring.

Tragisk. Jeg har aldri syntes han har vært god, men virker som en veldig trivelig og profesjonell kar. Så selv om han aldri får en karriere hos oss hadde jeg virkelig unnet han en god karriere et annet sted.

Bare håpløst med spillere som er skadet hele tiden. Blir umulig å få kvittet seg med han nå antar jeg.

Forsåvidt helt uproblematisk å ha som et wildcard i troppen da, såfremt man ikke legger opp til at han skal bidra. Men synd man aldri vil få noe særlig til sum for ham.

Må bare få teipa han best mulig sammen, sette på en sløyfe og gi bort i julepresang.

3 måneder senere

Har avskrevet denne karen for lenge siden (igjen og igjen), men nå begynner jeg å bli spent på om han får sjansen, og hva evt Ange kan få ut av han. Skulle han få sjansen, vil det jo være for aller første gang i et lag som fungerer...

Ange har jo gjort gull utav gråstein hittil 🤔

Mabbutt etter det jeg har oppfatta sliter han med nerver under kamp og har i tillegg vært mye skada, men ikke umulig en ny trener gjøre underverker.

Mabbutt

Har han egentlig det?

Av de som er blitt bedre, som først og fremst egentlig er Bissouma og Porro, vil jeg ikke kalle gråstein.

Resten er nytt eller ungt.

Så er opplagt Sessegnon bedre enn det han stort sett har bevist. At Ange sin personlighet kan passe en litt forsiktig Sessegnon kan jeg tro. Skulle han attpåtil holde seg skadefri så vet ingen hva som skjer. Selv om jeg personlig aldri har sett et talent der som tilsier at han skal spille seg inn på et lag så bra som vi er nå. Har tatt feil før og om han hever seg nok til å være andrevalg på backen så ikke ille det. Han kan spille litt samme rolle som Udogie - noe jeg aldri tror Davies kan.

En ting var Sessegnon som vingback i 5-4-1, men Sessegnon som invertet back i en firer 😅 Holder ikke akkurat pusten. Men spiller egentlig liten rolle uansett for Sess er alltid skadet.

Sessegnon har ingen reell fremtid hos oss slik tingenes tilstand er per i dag. Blr leies ut til et lag i f.eks Skottland

Cuti Han spilte vel endel ving også, men som du sier holder ikke pusten. Har avskrevet han selv som sagt, men likevel.... Vet aldri.... 😉

• Cuti svarte på dette.

Mabbutt Han er fortsatt bare 23 år, så kan ikke avskrive ham helt men…

Det fysiske som har fått tilbakeslag etter tilbakeslag med alle skadene er en ting, men stiller også spørsmålstegn ved fotballintelligensen hans. Spesielt i en så krevende backrolle som i Anges system.

2 måneder senere

Visstnok et par uker unna trening.

We're not putting a timeline on him

Knut Får håpe han blir skadefri før han er 30.

Sessegnon tatt i betraktning, så var det vel litt strengt å gi Darren Anderton navnet «sicknote» 🙈

en måned senere

Ange Postecoglou wants to take a good look at Ryan Sessegnon before deciding what comes next for him.

[AlasdairGold]

Knut Ikkje for å være negativ, men han får vel ikkje vist så mykje før han blir skada igjen. Sick-Note 2.0