Spillere må kvitte seg med Chelsea spøkelse.Vi vinner ikke borte mot Chelsea syndromet, tenker vi slikt vinner vi aldri.Chelsea er ikke det de en gang var, denne sesongen er de svakere.Ligger på en 9 plass og kjemper om å komme til Confrence league.
Dette er en mental greie, vi vinner ikke borte mot Chelsea, ingen forventer seier, taper vi er det greit osv.
Jeg tror Ange er mannen som kan forandre dette, få dem til tenke anderledes.Få dem til å tro på seg selv, tror at vi kan slå dem på the Bridge, få dem til å forstå at dette er ikke umulig.
Vi har noe å "hevne" etter hjemmekampen mot dem.Chelsea har et ok lag, Palmer redder dem denne sesongen.Veldig bra spiller, men han alene kan ikke skremme oss.Chelsea tenkte ikke slikt når vi hadde Kane i toppform.
Jeg tror det er større sjans for 3 poeng her enn på Anfield.I denne kampen vil jeg ikke spare VDV, han kan fort være den spilleren som gjør vi tar 3 poeng.Tar vi tre poeng her, er vi nesten garantert 5 plass.
Spillere må hjelpe Vicario på dødballer, dette sier seg selv.Vicario på også bli tøffere, mye tøffere.Dytt dem vekk, vis hvem som sjefen, gi litt faen.Ingen så prøvde seg på Schmeichel, han var veldig tydelig på hvem som bestemte innenfor 5 meteren.Ingen som prøver seg på Allison, Ederson osv
Vil ha dette laget:
Vicario
Porro-Romero-VDV-Davies
Sarr-Bentancur
Johnson-Kulu-Son
Richarlison
Ut med Maddison, han holder kun en time og er ikke form.Rykter han er fortsatt er skadet (ankel).La han komme inn når det 30 min igjen.Kulu liker den offensive midtbane rollen, la få starte denne kampen.
Son på kant, han får mye mer rom der.Passer ikke som spiss.
Højbjerg ut, inn med Sarr.Bentancur som makker, vil ikke se Bissouma fra start,