Fulham mot Tottenham

Turnering: Premier League
Når: 16. mars 2024 kl 18:30
Stadion: Craven Cottage
Dommer: Robert Jones
TV: V Sport PL

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro - Romero - Dragusin - Udogie
Sarr - Bissouma - Maddison
Kulusevski - Son - Johnson

Innbyttere: Austin, Emerson, Davies, Bentancur, Skipp?, Højbjerg, Lo Celso, Werner, Scarlett, Richarlison
Skadet: Forster, Sessegnon, Solomon, Van de Ven
Utilgjengelig:

Motspiller å se opp for: Iwobi?
Forventet resultat: 1-3 (Son x 2, Werner)

Arkiv med Fulham mot Tottenham-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/tabellkonkurranse (oppdatert t.o.m. PL runde 27, 2 kamper i FA-cupen, endelig resultat i FA-cupen, 1 kamp i Ligacupen samt endelig resultat i Ligacupen)

#Tottenham #Fulham #FulhamTottenham

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Spent på laget til denne. Jeg synes å se positive tendenser blant mange av spillerne våre de siste kampene. Udogie, Maddison og Bissouma så langt bedre ut mot Villa enn de har vært i det siste, Werner og Johnson har begynt å produsere, der kan jo selvtilliten fortsette å øke (Kan det faktisk være Johnson som egentlig er den vingen vi ønsker oss til sommeren?? Og om Werner fortsetter den stigende formen er jo 15m latterlig billig)
Son virker å ha kommet seg etter mesterskapet og på sitt beste er han som @Cuti ofte poengterer, verdensklasse. Richy har også vært i bra form, så når han er frisk, lukter det svidd av angrepet vårt, nesten samme hvem vi starter med (Kulusevski er den som fortsatt har mye å gå på).
Dragusin så meget bra, og vil kunne danne et meget solid stopperpar med kjempen Romero 💪

Gleder meg!

Richarlison er forventet å være tilgjengelig i morgen. Om det betyr startoppstilling eller benk gjenstår å se.

Robert Jones er dommer.

Veldig interessant kamp.

Så mye av Wolverhampton - Fulham og den kampen har Fulham ekstremt uflaks som taper. Burde vunnet greit.

De har ingen skader og vant sine to kamper før Wolverhampton.

Vi fikk opplagt en opptur sist. Kan vi bygge på den?

Jeg er ikke i tvil om at vi er bedre enn Fulham når vi er på topp, men Fulham er i ganske bra flyt. Vi skal ikke senke oss mye før dette blir tungt. Fulham er ekle på kontringer så VDV vil bli savnet.

Som nevnt i en annen tråd vinner vi denne skal det ufattelig mye til for at vi ikke ender topp 5 når man vet vi har de fire bunnlagene igjen og et solid forsprang på United.

Tre mann på ukens lag til Whoscored sist. Vi er i storform og jeg gleder meg til kamp. Håper BJ får en ny start. Han leverer målpoeng.

Enig i at Johnson bør starte - og optimalt hadde han startet på høyre. Vanskelig avveinging ift Deki dog: spillet varierer veldig, men han er ofte likevel involvert i mål.

Starte med samme lag som sist tenker jeg.Dragusin går selvsagt inn i laget pga skaden til VDV.Mulig Bissouma kan benkes og Bentancur kan starte.

Vi bør presse dem høyt, ikke gi dem ro.Slik vi gjorde mot Villa.Gjør vi det så har stor tro på 3 poeng.
    Leser at Richarlison er tilbake, men jeg mener Son bør være vår spiss ut sesongen.Det er klasse forskjell på de to.Richarlison er ok/god, men Son er verdensklasse.
    Son har et overblikk som få har, avslutningene hans er på øverste nivå, mulig den beste avslutteren i PL.

presley Støtter det, Bissouma må ta seg sammen. Begynner å lure på om det vi så i starten av sesongen ikke var den ekte Bissouma.

Knut
      Synes egentlig Johnson har sett best ut på venstre.

• Knut svarte på dette.

Dougie synes han har hatt bedre end-product på høyre - men mulig det er innbilning 🤔

Werner - Son - Johnson gir mening for min del. Kulu grei å ha fra benk.

Med tanke på at Kulusevski var involvert i tre mål sist synes jeg han bør starte. Og Johnson meget mulig spilte sin beste kamp for oss fra venstre så bør han vel prøve seg der igjen?

For meg er det bare Bissouma vs Bentancur som er et usikkerhetsmoment. Bentancur er bedre, men veldig vanskelig å si hvilken Bentancur som dukker opp. Og det er et poeng å la Bissouma beholde plassen litt fast for å se om han kan finne tilbake til høstformen. Fortsetter han å være middels til dårlig utover våren må han selges. Bentancur derimot er her neste år uansett.

Tror også jeg ønsker meg samme lag som sist med Dragusin inn for VDV. Selv om Werner har vært bra de siste matchene vil jeg heller ha Kulu fra start. Han har mye større register og skapende kraft. Frykter at vi kan bli veldig forutsigbare og entaktet med Johnson og Werner på kantene, selv om vi selvsagt har enorm fart på kontringer og bakromstrussel.

Bortsett fra den ene feilpasningen mot Villa så synes jeg Bissouma har levert to veldig gode kamper nå.

Synes han, Sarr og Maddison utfyller hverandre bedre enn kombinasjoner der Bentancur er med. Bentancur er vel egentlig bedre som indreløper enn anker.

Werner er vel bra mann å sette inn mot slitne Fulham bein, vi så vel det i forrige kamp.

Få overraskelser her. Richy starter som forventet på benken. Scarlett er henvist til tribunen.