Schism Bra Dawson-spill fra Romero to ganger. Veldig svakt av resten. Dragusin blir interessant på offensiv dødball tror jeg.
Kungreke John_chef Før eller siden må han treffe sånn at elektronene går mellom. Celler består jo som kjent primært av mellomrom 😂
Schism Noen tragiske feilpasninger som gir Fulham brudd. Og som nevnt før kampen Fulham er veldig gode på overganger.
Schism Hjelpe meg Sarr. To ganger nå. Prøver vi å gjøre oss attraktive for Toney? Ganske opplagt at halve laget har spilt på tap her.
Schism Positive er at vi skaper sjanser. Fulham gir også bort ting. Johnson må skyte bedre der, men siden han ikke er Kulusevski er det vel akseptabelt. Forøvrig god tro på at Johnson kan få plass her. Bare han ikke ble skadet nå.
John_chef Schism jeg tenker det er hipp som happ om hvem man er. Son, Kulu, Johnson og Maddison kunne alle skutt litt bedre
Schism John_chef Johnson sin er mye enklere, men vanskelig å skåre der. Burde uansett ha skutt bedre. Så er han ikke så god på skudd når ballen kommer fra høyre. Mye bedre fra venstre.