Tottenham mot Wolves

Turnering: Premier League
Når: 17. februar 2024 kl 16:00
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: Anthony Taylor
TV: V Sport Premier League 1, Viaplay

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro - Romero - Van de Ven - Udogie
Sarr - Bissouma - Maddison
Kulusevski - Richarlison - Son

Innbyttere: Forster, Dragusin, Davies, Emerson, Bentancur, Johnson, Højbjerg, Skipp, Gil, Werner
Skadet: Solomon, Sessegnon, Lo Celso?
Utilgjengelig:

Motspiller å se opp for: Neto
Forventet resultat: 3-1 (Richarlison x2, Son)

Arkiv med Tottenham mot Wolves-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/tabellkonkurranse (oppdatert t.o.m. PL runde 24, 2 kamper i FA-cupen, endelig resultat i FA-cupen, 1 kamp i Ligacupen samt endelig resultat i Ligacupen)

#Tottenham #Wolves #Wolverhampton #TottenhamWolves #TottenhamWolverhampton

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Skulle likt å se Dragusin starte denne kampen fremfor Romero.

Knut Motspiller å se opp for: Hwang Hee-chan

Neto 😁

Knut Hwang er «currently being assessed» men forventes klar til helgen.

Tenkte mer på at Neto er den store stjerna å se opp for 😁

Tviler på at vi roterer nå - ettersom vi vel får 2 uker mellom kampene her.

Nå når vi endelig har sjansen til å stille med helt toppet lag må vi selvsagt gjøre det.

Må bli toppa ja. Eneste spørsmålet er vel Johnson vs Kulusevsli og om Biss er klar etter malaria og alt det andre surret. Ville nok uansett gitt Bentancur en hvil og gått for Skipp eller Højbjerg hvis ikke Bissouma er klar.

Jeg ville sagt samme som sist, bortsett fra biss inn for benta (men kun hvis biss er nær 100) og son inn for werner. Høyre ving er ganske dødt løp mellom werner, johnson og kulu for min del. Men bikker mot kulu fra start.

Enig med alle over, vi burde toppe. Likevel har jeg litt bekymringer angående formen til Udogie, synes han har rotet fælt i det siste.

Mabbutt

Udogie er fortsatt god, men du har utvilsomt rett at han ikke er like god nå.

Porro sliter også med energien. Har null futt i beina på slutten av kampene.

Helt enig ang Udogie. Veldig mye høyt og lavt i løpet av dem siste kampene. Fra løp fremover i verdensklasse til håpløse tilbakespill og ballmiss. Har faktisk savnet rutinen til Davies til tider. Ikke så spennende å se på men trygg på det han gjør.

Schism John_chef Ja, er litt vanskelig med Udogie akkurat nå, og som @Schism skriver, så sliter også Porro litt for øyeblikket. Jeg vil gjerne at vi setter vår førsteellever, men det hjelper oss ikke om det som feiler backene våre skyldes småskader eller at de er slitne mentalt. Samtidig er jeg litt skeptisk til å sette ut begge to samtidig for Davies og Royal, selvom de også er gode spillere. Det vil kreve mye både offensivt og defensivt av midtbanen vår, som heller ikke virker å være helt på topp.

Ginola14 For meg er Kulusevski helt ute av det for tiden, og jeg kunne tenkt meg å starte med Werner på høyre, og Johnson som supersub mot trøtte bein, har hatt etpar positive innhopp👍 Enig angående Bentancur og Bissouma, veldig ivrig på å se Sarr/Biss/Mads sammen igjen!

Merkelige var at Kulusevski så litt bedre ut før han ble byttet ut sist.

Ikke at jeg har noen store problemer med å prøve Werner på høyre.

Deilig å ha litt alternativer igjen. De som ikke starter kan gjøre forskjellen fra benken. Og som Ange sier at man har ganske full tropp på trening hele uka hjelper også. Blir veldig skuffet hvis vi ikke spiller vår beste kamp på lenge her.

Schism
                Enig, Kulusevski var mye bedre perioden rett før han ble bytta ut... Reagerte på at han ble bytta ut når han var mer involvert og gjorde bedre valg m ballen

Mulig det forklarer litt med tanke på prestasjoner den senere tiden.

Håper fortsatt på Dragusin fra start. Spent på hvordan de potensielle skadene på Porro og Destiny løses.

Blir det Davies og Emerson?

• Knut svarte på dette.