Tottenham mot Leicester

Turnering: Premier League
Når: 26. januar 2025 kl 15:00
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: Robert Jones
Billetter: Billetter til Tottenham - Leicester
TV: Kampen sendes på V Sport PL

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Kinsky
Porro - Dragusin - Davies - Spence
Gray - Bentancur - Bergvall
Kulusevski - Richarlison - Son

Innbyttere: Forster, Maddison, Bissouma, Lankshear, Johnson, Reguilon, Moore
Skadet: Vicario, Udogie, Odobert, Romero, van de Ven, Werner, Solanke, Sarr
Usikker: Bissouma, Johnson, Romero
Utilgjengelig:

Motspiller å se opp for: Vardy
Forventet resultat: 2-1 (Kulusevski, Bergvall)

Arkiv med Tottenham mot Leicester-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Leicester #TottenhamLeicester

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.
  • Redigert

Ny kamp på søndag. Om ikke vi tar tak i denne kampen fra start og vinner, helst på relativt overbevisende vis, er jeg redd at det kan bli en del misnøye på tribunen.

Blir spennende å se hvor vi står i forhold til Leicester. Kanskje seieren i går gav litt etterlengtet selvtillit? 🤞

Jeg vet ikke hva jeg skal tro om denne kampen. Leicester har vel 7 tap på rad i PL. 2-18 i målforskjell. Det skal altså ikke være mulig å ikke slå de. Men når man har Ange kan alt skje - og vi ble sjokkerende tomme i går. Det er også vanskelig å tolke. Noen ganger selv med mindre hvile har man allikevel energi i neste kamp, men normalt er det alarmerende ettersom vi hadde søn-tor til denne kampen, mens vi har tor-søn nå.

Kan håpe på Bissouma, Sarr og Romero på benken?

Gray må ut. Fullstendig ferdig fysisk. Den tar Spence. Gjerne også Bergvall. Jeg er veldig glad for at vi spille de to, men vi kan ikke kjøre de i grøfta også.

Porro - Dragusin - Davies - Spence
Maddison - Bissouma - Bentancur
Kulusevski - Richarlison - Son

Ikke et lag jeg liker. Bissouma bør aldri spille. Kulusevski bør ikke brukes på vingen, men uten at vi har kjøpt en ikke-høyreving til å spille på høyrevingen må det nesten bli slik.

Og uansett et lag som er milevis bedre enn hva Leicester kan klare å sette sammen.

Jeg håper på alt godt for Spurs - i alle kamper - men jeg er redd Leicester er et bedre lag enn Hoffenheim.
Spence kommer sikkert inn, hva med keeper , er Austin på nivå med Kinsky - svar : ikke umulig, bær være 1. reserve i alle fall.

Porro kan like godt hvile han også. Spence skal selvfølgelig spille etter å ikke vært tilgjengelig igår. Men han er best på høyre så da kan Reguilon ta venstre. Friske bein i posisjoner som krever løping. Bergvall kan godt starte han også, får heller bytte etter 60 hvis han merker det. Maddison har ikke spilt så mye og ser ut til å finne en slags form så han fortsetter. Han er ingen løpsmaskin uansett så trur ballformen har mer å si der. Son kan start på vinga, han får sikkert en målsjanse og nå blir jeg ikke overrasket hvis han setter en til. Kulusevski må vel spille på høyre og Richarlison på topp. Slett ikke noe dårlig lag

Hadde ikke vært fremmed for å bytte Porro med Reguilon også, men nekter å tro at Ange gjør det.

Leicester er garantert et bedre lag enn det Hoffenheim vi møtte i går. Hva slags Tottenham møter opp? Som de første 30 er vi milevis bedre enn Hoffenheim (selv om vi også er dårlige). Spiller vi som siste 60 taper vi garantert.

Blir tap og Vardy spesial dette.

• Knut svarte på dette.

Kungreke kan banne på at Vardy kommer til å score ja.

Baserer oss på å holde nullen så taper vi,men vi scorer heldigvis en del så føler meg sikker på seier

Rart hva en seier gjør med oss, selv om den satt hang langt inne.Litt mer positiv nå, men for all del vi er ikke nærheten av friskmelde oss.Vi var ikke gode i 90 min mot Hoffenheim, men vi var bedre enn dem totalt.
    Forsvarspillet var som vanlig dårlig, vi burde hatt god kontroll 3-1.

Er mer nervøs for denne kampen, vi må vinne her.Leicester er på nedrykk og vi bør gjøre alt for å holde dem der.De har en lite imponerende borteform (1-2-7).Har sluppet inn nest mest av alle lagene i PL på bortebane (27).Det som bekymrer meg er som vanlig den høye forsvar linjen vår, dette er slike kamper Vardy drømmer om.Han kommer garantert til komme alene med keeper minst en gang.

Vi veldig svake i forsvar denne sesongen.Jeg tenkte før Hoffenheim kampen, vi må score minst 2 mål for i det hele tatt ta poeng.Akkurat slik blir det fremover en stund.De 10 siste PL kampene har vi sluppet inn 2 mål, eller mer mot Chelsea, Liverpool, Wolves, Newcastle Arsenal og Everton.Det er krise.Vi har sluppet inn 23 mål på de 10 siste PL kampene.

Noen spillere er på vei tilbake, Romero og VDV, men de blir nok ikke klar til denne kampen.Mulig Romero er på benken, men Ange matche dem forsiktig.
    Er redd dette slik det kommer til være ut sesongen, noen tilbake fra skade andre ut med skade.Tror ikke vi kommer til ha en skadefri tropp ut denne sesongen.

Kinsky
    Spence-Dragusin-Davies-Regulion
    Bergvall-Bentancur
    Kulusevski-Maddison-Son
    Richarlison

Gir Porro hvile, tviler på at Ange er enig.Håper Spence rekker denne kampen.
    Regulion må brukes, han han spilt fotball før.Bruk de spillere du har tilgjengelig.
    Tar ut Gray, ikke noe imot han.Veldig god, men tror litt hvile kan gjøre han godt.Vi får se om Bissouma og Sarr blir klar til kamp.
    Resten sier seg nesten selv.Son scoret to sist, utrolig viktig for han.

Vi har faktisk ikke råd til å tape så mye mer mot de under oss. Håper vi i dag viser at vi hører til i den øverste divisjonen. Leicester skal være et lag vi slår, uavhengig av de skadene vi har. Taper vi denne blir det panikk...

Starting XI: Kinsky, Pedro Porro, Dragusin, Davies, Gray, Bentancur, Bergvall, Sarr, Kulusevski, Richarlison, Son (c). Substitutes: Austin, Reguilon, Bissouma, Olusesi, Ajayi, Min-Hyeok, Moore, Lankshear.

Ikke fått med meg at madders er skadet?

Hvor er Maddison og Spence?

Ikke fit nok etter midtuka sier ange. Sier videre han nok er klar til uka igjen

Spence var usikker. Maddison var ny for meg. Synd. En av få kamper jeg tror hadde passet han bra.

Gray på venstre backen, ikke hans beste posisjon.Hvorfor ikke bruke Regulion?
    Mulig Davies spiller back, men tviler på det.
    Maddison og Spence ute med skade regner jeg med.
    Tynn benk, men ikke mye å gjøre med det.

Her vil eg gi skryt til Ange for å ikkje bruke Maddison når han ikkje er 100%.

BBC: Tottenham boss Ange Postecoglou on James Maddison's absence from Spurs' squad: "He was still a bit sore from the other night (against Hoffenheim), it took a fair bit out of the group. He wasn't 100% so yeah he misses out today. Hopefully he should be alright for next week."