Rart hva en seier gjør med oss, selv om den satt hang langt inne.Litt mer positiv nå, men for all del vi er ikke nærheten av friskmelde oss.Vi var ikke gode i 90 min mot Hoffenheim, men vi var bedre enn dem totalt.
Forsvarspillet var som vanlig dårlig, vi burde hatt god kontroll 3-1.
Er mer nervøs for denne kampen, vi må vinne her.Leicester er på nedrykk og vi bør gjøre alt for å holde dem der.De har en lite imponerende borteform (1-2-7).Har sluppet inn nest mest av alle lagene i PL på bortebane (27).Det som bekymrer meg er som vanlig den høye forsvar linjen vår, dette er slike kamper Vardy drømmer om.Han kommer garantert til komme alene med keeper minst en gang.
Vi veldig svake i forsvar denne sesongen.Jeg tenkte før Hoffenheim kampen, vi må score minst 2 mål for i det hele tatt ta poeng.Akkurat slik blir det fremover en stund.De 10 siste PL kampene har vi sluppet inn 2 mål, eller mer mot Chelsea, Liverpool, Wolves, Newcastle Arsenal og Everton.Det er krise.Vi har sluppet inn 23 mål på de 10 siste PL kampene.
Noen spillere er på vei tilbake, Romero og VDV, men de blir nok ikke klar til denne kampen.Mulig Romero er på benken, men Ange matche dem forsiktig.
Er redd dette slik det kommer til være ut sesongen, noen tilbake fra skade andre ut med skade.Tror ikke vi kommer til ha en skadefri tropp ut denne sesongen.
Kinsky
Spence-Dragusin-Davies-Regulion
Bergvall-Bentancur
Kulusevski-Maddison-Son
Richarlison
Gir Porro hvile, tviler på at Ange er enig.Håper Spence rekker denne kampen.
Regulion må brukes, han han spilt fotball før.Bruk de spillere du har tilgjengelig.
Tar ut Gray, ikke noe imot han.Veldig god, men tror litt hvile kan gjøre han godt.Vi får se om Bissouma og Sarr blir klar til kamp.
Resten sier seg nesten selv.Son scoret to sist, utrolig viktig for han.