Torsdag er kvelden Ange skal snu dette. Jeg har ikke helt trua, men samtidig har jeg det litt allikevel. Håper iallefall, for selv om jeg argumenterer for at han bør gå, så liker jeg fyren.
Hadde jeg vært Ange nå, hadde jeg tenkt at dette går ikke, det vi har holdt på med i det siste er FOR Hawaii. Må litt back to basic, og samtidig få inn noe frisk energi i andre spillere.
Ange er desverre litt bundet på hendene angående lagoppstilling, med begge backene ute av form og at Spence og Reguilon ikke er registrert. Kjør King på venstreback! Gray MÅ spille på midtbanen nå, kanskje sammen med Kulusevski og Bergvall? Angrepet er vanskelig, bare Johnson som er sikker for min del for tiden, men Solanke scoret sist, så fortjener vel fornyet tillit (kunne tenkt meg en start for Lankshear egentlig). Werner på venstre virker å ha god kjemi med Johnson på motsatt, men det blir oftest litt for lite. Samtidig er Son bare såder for tiden, men fikk et mål til slutt sist...
Har vi noen andre enn Moore og Lankshear som er nærme? I såfall bør den/de vurderes for start.
Forskjellen mellom Engelsk og Skotsk fotball er stor, så egentlig skal denne vinnes.