Rangers mot Tottenham

Turnering: Europa League
Når: 12. desember 2024 kl 21:00
Stadion: Ibrox Stadium
Dommer: Ikke kjent enda
Billetter: Billetter til Rangers - Tottenham
TV: Kampen sendes på TV3+

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Forster
Porro - Dragusin - Gray - Udogie
Kulusevski - Bentancur - Maddison
Johnson - Solanke - Werner

Innbyttere: Austin, Hardy, Olusesi, Sarr, Bergvall, Bissouma, Son, Lankshear
Skadet: Vicario, Odobert, Richarlison, Davies, Romero, Moore, van de Ven
Usikker: van de Ven, Johnson
Utilgjengelig: Spence

Motspiller å se opp for: Dessers? Cerný?
Forventet resultat: 3-2 (Johnson, Son)

Arkiv med Rangers mot Tottenham-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Rangers #RangersTottenham

Hvordan ender kampen?

Tipper vi taper denne. Ingenting i spillet vårt som tilsier noe annet.

Bissouma og Bentancur er begge suspendert i ligaen så gir mening å ''slite'' de ut i denne. Sarr trenger åpenbart en pause. Gray må vel desverre spille stopper men det gir ihvertfall spilletid for ham. Bergvall kan også få en start.

Torsdag er kvelden Ange skal snu dette. Jeg har ikke helt trua, men samtidig har jeg det litt allikevel. Håper iallefall, for selv om jeg argumenterer for at han bør gå, så liker jeg fyren.

Hadde jeg vært Ange nå, hadde jeg tenkt at dette går ikke, det vi har holdt på med i det siste er FOR Hawaii. Må litt back to basic, og samtidig få inn noe frisk energi i andre spillere.

Ange er desverre litt bundet på hendene angående lagoppstilling, med begge backene ute av form og at Spence og Reguilon ikke er registrert. Kjør King på venstreback! Gray MÅ spille på midtbanen nå, kanskje sammen med Kulusevski og Bergvall? Angrepet er vanskelig, bare Johnson som er sikker for min del for tiden, men Solanke scoret sist, så fortjener vel fornyet tillit (kunne tenkt meg en start for Lankshear egentlig). Werner på venstre virker å ha god kjemi med Johnson på motsatt, men det blir oftest litt for lite. Samtidig er Son bare såder for tiden, men fikk et mål til slutt sist...

Har vi noen andre enn Moore og Lankshear som er nærme? I såfall bør den/de vurderes for start.

Forskjellen mellom Engelsk og Skotsk fotball er stor, så egentlig skal denne vinnes.

Problemet Ange nå har er at han ikke kan tape og han kan egentlig ikke spille bare sine «beste».

I forsvar har vi vel fire spillere. Så sier seg litt selv tror jeg.

På midten er jeg enig i at det vil være naturlig med Bentancur og Bissouma. Kunne jo prøvd Bissouma som nr 8. Han skaper lite, men da slipper vi å lide under hans tragiske forsvarsspill på samme måte. I Brighton var han presspilleren i forsvar. Er jo det han kan. Sistemann på midten bør være Bergvall, men at Ange skal våge det har jeg 0 tro på. Tipper det blir Maddison. Selv om Maddison blir mye viktigere på søndag med Bissouma ute og når vi skal spille mot et veldig dårlig lag vi må bryte ned.

Foran er jeg så glad for at vi har Lankshear i troppen.

Antar at Werner starter, men vet ikke hvem av Johnson og Son som hviler. Son burde definitivt hviles. Vet han fikk hvile i en kamp, men han spiller for mye og det vises. Også en av få som kan komme inn og snu ting.

Greit lag egentlig. Og da får Solanke, Son, Kulusevski og Sarr litt friskere bein på søndag. Ikke at jeg tror Solanke blir hvilt her, men jeg var jo så tåpelig som mente at vi burde låne ut Lankshear så da må man jo lære.

Ble nesten som spådd. Bare tåpelig av meg å tenke at når halve laget er skadet og ute at vi faktisk kom til å bruke Lankshear. Så skal man ikke kimse av at det å sitte på benken i EL vil gjøre underverker for hans utvikling vs det å spille kamper.

• Knut svarte på dette.

Schism Så skal man ikke kimse av at det å sitte på benken i EL vil gjøre underverker for hans utvikling vs det å spille kamper.

🤣🤣

Et lite spennende lag. Flytter rundt på spillere istedenfor å vrake eller "spare".

Men vi har vel satt oss i den situasjonen selv at vi ikke har råd til å eksperimentere samme hvor dårlige noen på førstelaget har vært. (Tenk om Poch hadde vraket Kane og ikke Moura til CL-finalen OG vi tapte).

Spennende benk da, kanskje vi får se en ny juvel i kveld?

Det mest positive er at Deki ikke starter/blir hvilt. Men han må vel trå til for å prøve å redde dagen etterhvert er jeg redd.

Spent på hvem som ryker først i dag.

Ser Dorrington er på benken (fikk for meg at han var utlånt). Han har vært med som tropp-fyll ganske lenge nå, har han ikke? 2-3 år eller noe? Nesten litt rart at han ikke kan spille. Kunne tenkt meg å sett Gray på midtbanen.

Bissouma igjen, han får starte uansett.Kjenner jeg blir litt oppgitt.Kunne startet med Bergvall eller Sarr.
      Kulusevski får hvile og det er bra.Helt greit å starte med Werner.Spent på Gray som midtstopper.Våre to faste backer starter igjen, hvem andre kunne startet.Vi har så mange skader at valgene er få.

Nå må Madison, Bentancur, Son virkelig vise seg fram.Stå fram som de lederene de skal være.COYS

Har også stusset på at Dorrington ikke har vært på benken frem til nå.

Støtter biss og benta på midten i denne. Ville egentlig sagt det var bergvall istedet for biss, men siden han må stå over til helga ser jeg det valget

Rimelig iskaldt av Gray. På ibrox etter 2 min

Synes Dragusin rydder opp i mye. Liker hodestyrken hans