Det er vel for første gang på veldig lenge jeg kjenner at jeg ikke er mye optimist.Jeg gruer meg ikke, men tror dette blir kanon tøft.Vi er mange hakk under Arsenal sitt nivå og det er surt.
Arsenal er virkelig gode, de har tatt nye steg denne sesongen.Scorer en haug med mål og det får fort unna.
Tror de kommer til rett i strupen på oss, presse oss høyt og aggressivt.Vi må være med fra første sekund ellers ligger vi under 3-0 før halvtimen.Vi kan ikke la Ødegård får styre spillet, vi må presse/stresse han.
Vingene til Arsenal er alltid viktige, vi har to backer som ikke spilt fotball på en evighet.Med de store rommene vi gir, så kan dette bli et sirkus uten like.
Skade på backene våre er veldig dårlig nytt.Udogie er ute resten av sesongen.
Det som irritere meg med Ange, han rotere ikke nok på spillerene.Nå skal muligens Royal og Davies inn, ikke mange minutter de har fått denne sesongen.Ikke i kampform i det hele tatt, det har kun vært Porro og Udogie hele veien.
Jeg er redd de to kommer til ha en svak kamp på Søndag, men de vårt beste alternativ.
Hvorfor kunne ikke de fått en kamp/omgang eller noen minutter her og der for holde dem matchfit?
Dette synes jeg er skremmende svakt av Ange.
Til nå er det dette laget jeg vil starte med.
Vicario
Royal-Romero-VDV-Davies
Sarr-Højbjerg
Johnson-Maddison-Son
Richarlison/Kulu.
kjøre med de to backene pga vi har ikke mye annet valg.Davies har rutinen og spilt en del NLD kamper.Royal er også rutinert, mulig det kan redde han.Tror ikke Dragusin er løsningen.Skal vi ikke bruke backene må Ange legge helt om, f.eks med tre bak, men det skjer ikke.
Højbjerg får plassen sammen med Sarr.Vi kan ikke bruke Bissouma mer, han er milevis unne en ok form.
Richarlison på topp.Hvis han ikke er klar så er faktisk Kulu et alternativ.Son som spiss mot sterke midtstoppere er håpløst, bedre å bruke Kulu som faktisk sterk nok til gå i dueller med dem.