Manchester City mot Tottenham

Turnering: Premier League
Når: 23. november 2024 kl 18:30
Stadion: Ethiad Stadium
Dommer: John Brooks
Billetter: Billetter til Manchester City - Tottenham
TV: V Sport PL

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro - Davies - Dragusin - Udogie
Kulusevski - Sarr - Bissouma
Johnson - Solanke - Son

Innbyttere: Forster, Spence, Dorrington, Gray, Olusesi (?), Maddison, Werner, Lankshear

Skadet: van de Ven, Odobert, Richarlison, Romero, Moore
Usikker:
Utilgjengelig: Bentancur

Motspiller å se opp for: Alle (Haaland)
Forventet resultat: 3-2 (Johnson, Son)

Arkiv med Manchester City mot Tottenham-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Manchestercity #ManchestercityTottenham

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Da har vi endelig en kamp å snakke om - fremfor politikk 😃. Er redd dette blir tap. Også interessant å se hvem som faktisk er klare til å spille oppi alle skadene. Midtforsvaret blir nok fort vekk our double D's, Dragu & Davies.

En kan kanskje håpe på at Moore er tilbake - og Werner da. Ville tro det er for tidlig for Romero og VDV.

Knut Men midtforsvaret blir nok fort vekk our double D's, Dragu & Davies.

Tok vel poeng på Eithad i fjor med Emerson og Davies som stopperpar, så sånn sett er jo dette en oppgradering!

Dougie Hehe, jeg tenkte det motsatte. Skulle til å skrive at dessverre så har vi ikke radarparet Emerson og Davies lengre 😃

Men det er et godt poeng. Vi har jo en tendens til å "overprestere" mot City og den walisiske regnskapsførerstudenten og den brasilianske rapperen hadde forholdsvis god kontroll på Haaland i fjor. Skulle dessuten tro at det er en kamp som passer Johnson, Son og kanskje Werner også (så sant han løper rett mot dødlinja for å legge inn og ikke mot mål).

Vi er ikke så enkle å spå. Vi kan selvsagt slå City igjen, men City vil igjen vinne kamper snart og vi er som en klok mann her inne en gang sa rimelig middels. Da lukter det tap - selv om man alltid har håpet før kamp.

Knut Midtforsvaret blir nok fort vekk our double D's

Double D’s bruker normalt å være på andre enden av skalaen 😂

Kan ikke se noe annet enn at vi taper denne og at det blir begynnelsen på slutten for Ange.

Å tape mot City borte er en ærlig sak spør dere meg. Men om vi begynner å surre mot Fulham og Bournemouth - og evt også leverer en dårlig forestilling mot Chelsea så vil det nok bli vesentlig med støy rundt ham ja...

Er vel her prestasjoner kommer inn. Tape mot City null problem isolert sett. Men da er det evig forskjell om det skjer etter en god eller dårlig prestasjon.

Schism Scenarioet jeg ser for meg er at vi "endelig" møter opp i passiv motstand mot et godt lag. Blir skrelt 4-5 null. Får en skikkelig nedtur og fortsetter trenden inn mot jul.

Det kan skje. Real Madrid tapte nylig 0-4 hjemme.

Selv da er jeg interessert i måten vi evt taper på.

Schism Jeg er stygt redd det blir enda et passivt skue. Hvis vi taper men er med på leken så er det greit, men egentlig føler jeg vi trenger å vinne denne. Vi sliter borte og vi trenger en "statement", slå City borte er en bra statement.

Hvis Ange er i nærheten av den persontypen han hevder å være så burde han ha vært rimelig "forbanna" også gjennom denne landslagspausen. Hvis så så burde man kunne håpe på at spillerne er på tå hev til helgen og leverer minimum en god prestasjon.

Hadde jo forsåvidt vært typisk oss at vi spiller heroisk i denne, alle er i skyene - og så mageplasker vi mot Fulham.

Knut Overrasker meg ikke om de finner den fyren hengende fra et tau snart. Snakk om å implodere utelukkende av egen innsats. Herregud, noe av det verste jeg har sett faktisk. Er vel bare lille Marius som overgår ham.

Selvsagt. Mens vi topper alle skadetabeller hvert år.

Muligens den tøffeste bortekampen denne sesongen, vi møter et City som er desperat etter en seier.Dette blir hardt.Ifølge ryktene så får de mange tilbake fra skade.

Føler vi har skader over hele linja, er skadet før landslaget og noen kommer tilbake med skade.Forsvaret vårt tynt, syltynt.
            Formen vår er ikke den beste, men det er kun 3 poeng opp til tredje plassen.Rykter at spillerene er misfornøyd med Ange, håper ikke det stemmer.Vi kan ikke ha det slikt, en manager som krever litt ekstra på trening er helt innafor.Spilleren må slutte å sutre.

Bentancur er utestengt for 7 kamper.Det var en dum kommentar som tatt helt av.Han burde ikke sagt det, men å utestenge han i 7 kamper er latterlig.Alt var ordnet opp med Son og klubb, men føler det er snakk om vise styrke/makt.Godt klubben har anket dommen.

Romero er ute med skade, synd er det.Nå det er sagt så har han vært veldig svak denne sesongen.Han gjør mange uvanlige feil.Føler han har også mistet gløden, viljen, tøffheten.Den spilleren vi signerte var en kriger, han gikk i dueller så det sang etter.Litt før tøft av og til, men er spiller som hadde vinnervilje.Den spilleren er borte nå.
            Han er så svak for denne sesongen at man kan lure på om det er bevist.Med det mener jeg, skjer det noe vi ikke vet.
            Er han ønsket av en større klubb (Madrid) og dermed redd for bli skadet.Kommer det et godt bud, ja da må vi sterkt vurdere å selge han

Vicario
            Porro-Dragusin-Davies-Udogie
            Sarr-Gray
            Johnson-Kulu-Son
            Solanke

Det må bli Dargusin og Daviessom midtstoppere.
            På tide å bruke Gray der han er best, tar han foran Bissouma.
            Resten sier seg mer eller mindre selv.