Ser at Romero er blitt far. Muligens fokuset er tilbake igjen nå
PL: Manchester City - Tottenham | 23. november 2024
Vi gir alltid de som ligger nede, muligheten til å reise seg igjen (CP og Ips). City har hatt en dårlig periode, og det må vi selvsagt hjelpe de med
Hadde ikke Romero barn fra tidligere? Kan jo forstå at han mister litt fokus hvis han er redd for å oppdra en haug med briter.
- Redigert
Romero har vel ikke vært helt sitt gamle selv etter utestengelsen i fjor. Han spiller antakelig best når han kan være "helt Ramos". Det får han ikke lov til i PL - så han holder antakelig noe igjen. Sånn sett er kanskje en Madrid-tur ikke så dumt.
Men det er litt tidlig i sesongen å miste fokus helt. Blir ikke noe Madrid-opphold om han ikke opprettholder en viss standard
- Redigert
Det ene utelukker ikke det andre. Trodde forøvrig du regnet Son som vår beste?
(EDIT: Jeg mener seriøst at Romero ikke har vært helt sitt gamle jeg etter utestengelsen. Det betyr ikke at jeg mener at han har vært direkte dårlig siden den gang. Han var generelt god forrige sesong. Det var jo en stund han også var vårt fremste angrepsvåpen, ironisk nok. Når det er sagt så er jeg enig med @Schism med flere i at han ikke har fremstått som den lederen i forsvar han var så langt denne sesongen.)
- Redigert
Blir faktisk litt useriøst spør du meg. Ja, han har ikke vært like god i sesonginnledningen nå. Men forrige sesong var han og VDV de to beste på laget. Har fortsatt til gode å høre noen mene noe annet. Men mulig du er unik der.
Det feilaktige røde kortet du snakker om var jo i fjor høst
Ikke oppløftende.
Cuti Er vel ikkje useriøst å meine at Romero var bedre for oss før det kortet en han har vore etter? Og det er fortsatt mulig for Romero å være blant våre aller beste UTEN at han er på SITT beste?
Er så festleg at med ein gang nokon tenker på å skrive om Son, Romero eller Johnson så er du der. Det er faktisk lov å meine at Son var bedre før, enn han er no. Og fortsatt meine at han er blant våre beste.
Det er faktisk lov å meine at det e rmerkeleg at Gil aldri fikk samme muligheten til å spele seg inn (eller evt ut) av laget som Johnson.
Men med en gang nokon prøver å meine det, så er du der for å kalle folk useriøse.
Da er vi best av de 10 nederste lagene.
- Redigert
Litt av en benk: Spence, Hardy, Gray, Bergvall, Olusesi, Johnson(!) og Lankshear - i tillegg Werner og Forster da.
Hardy har jeg ikke hørt om før en gang tror jeg...
La oss håpe vi slipper unna med 7.
Det går nok bra. Skal vel sies at jeg synes jeg ser noen svakheter der i den bakre fireren bla
Redd det blir Da Capo fra Europakampen hvor Davies og Dragusin lekte seg med ball...