Tottenham mot Nottingham Forest

Turnering: Premier League
Når: 7. april 2024 kl 19:00
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: Simon Hooper
TV: V Sport PL

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro - Romero - Van de Ven - Udogie
Sarr - Bissouma - Maddison
Johnson - Son - Werner

Innbyttere: Austin, Dragusin, Emerson, Davies, Bentancur, Højbjerg, Lo Celso, Richarlison, Kulusevski
Skadet: Forster, Sessegnon, Solomon
Utilgjengelig:

Motspiller å se opp for: Chris Wood
Forventet resultat: 3-1 (Johnson, Son, Richarlison)

Arkiv med Tottenham mot Nottingham Forest-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/tabellkonkurranse (oppdatert t.o.m. PL runde 30, 2 kamper i FA-cupen, endelig resultat i FA-cupen, 1 kamp i Ligacupen og endelig resultat i Ligacupen)

#Tottenham #Nottinghamforest #TottenhamNottinghamforest

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Dette blir min første tur på den nye stadionen (vært 9-10 ganger på gode gamle WHL) og første turen til London på guttungen (8år).
Synes ikke Son har fått til så mye i midten i det siste og han vandrer også veldg mye bakover og ut på sidene som fører til at vi har få spillere i boksen, jeg håper derfor på at Richarlison starter i midten med Son og Johnson på sidene. COYS

Hawk Da har dere noe å glede dere til!

Første turen min over denne sesongen også på søndag (har vært unormalt busy). La oss håpe på en kalasforestilling!

Det blir rått for en kar på 8. Husker selv da jeg satt i treet bak store stå som 8-åring 😁

Bør kunne bli en OK kamp også. Vi har nå to kamper etter pause. Rimelig skadefri.

Synd jeg ikke er der. Usikker på hvor mange kamper jeg har sett på WHL/Nye, men blitt ganske mange. Tror vi har vunnet alle ligakampene jeg har sett på hjemmebane. Helt absurd egentlig. Totalt har jeg kun sett tre tap fra tribunen (Monaco, Leverkusen og United - to på Wembley og en på OT).

Er ganske sikker på at jeg har vært på flere kamper vi har tapt enn vunnet - så jeg burde vel holde meg hjemme 😆

Nærmeste jeg har vært poengtap i ligaen var Bolton i 2011, men Kranjcar fikset det på overtid. Grusom kamp. Null stemning - og så i 92. minutt eller noe vinner vi.

Selv under Conte fikk jeg oppleve 6 mål (mot Leicester). Antar det var kampen vi skåret mest under han 😁

Men må vel inn på topic igjen. Ikke akkurat en stor fan av Nuno, men Forest er litt ekle å spille mot under han. Kun Villa har slått de med mer enn ett mål. Arsenal og Liverpool har kun slått de knepent.

Man må forvente seier her, men usikker på om vi klarer å snu en kamp mot Forest hvis vi slipper inn som mot Luton.

Det høres ut som at Richy ikke er aktuell for denne. Da ser vi kanskje Scarlett på benken igjen?

Pressekonferansen i forkant av kampen (må sees på Youtube):

Spent på å se hvor mye de vil ha 4.plassen.
            Håper bare at Notthingham ikke legger seg bakpå, da Richy er skada. Da er alternativet å flytte opp en av stopperne våre (Dragu?) For å vinne noe i boksen. Har vi en eneste spiss over 1.90? (som ikke er på utlån)
            Reggi hjalp oss i går, så la det bety noe 😊

Hjemmekamp mot bunnlag. Mulighet til å innta 4.plassen med en kamp mindre spilt. Kan med seier skaffe luke på 11 eller 12 poeng ned til 6.plassen, altså senke oddsen for CL-plass betraktelig. Så og si skadefri tropp. Alt ligger til rette for oss i dag.

Noen som ser enda flere grunner for at dette bare MÅ gå gærnt 😆😆

Blir vel maks uavgjort. Eller har Ange fått banket inn vinnermentalitet?
            Nei, kom igjen! Denne tar vi! COYS!

Drap rett ved siden av stadion i går kveld (etter hva jeg kan se på bildene). Virker som kampen skal gå dog.

Club announcement

Following an incident in which an individual has lost their life, we are doing everything to accommodate the ongoing Police investigation, which is of the utmost importance.

As things stand, this afternoon's Premier League fixture against Nottingham Forest will go-ahead as scheduled, however the north end of Worcester Avenue and the whole of Northumberland Park Road will remain closed throughout.

We shall update supporters as and when we can, and ask for fans to be patient and allow extra travel time.

https://www.tottenhamhotspur.com/

Nå må utnytte Villa sitt poengtap.Må ikke rote dette bort, ta styringen i kampen.Sette dem under press.
            Vi må ha høyt tempo fra start, må ha bevegelse uten ball, skape rom.Ikke 3 touch hver gang, holde tempoet oppe.

Bissouma for nok en gang sjansen fra start.Må være frustrende for de andre, at han får starte uannsett hvilken form han er i.Vi har en god benk, mulig Scarlett får sjansen.Håper vi se mer til han neste sesong.