Knut Tottenham mot Manchester City Turnering: Premier League Når: 1. februar 2026 kl 17:30 Stadion: Tottenham Hotspur Stadium Dommer: Rob Jones Billetter: Billetter til Tottenham - Manchester City TV: Kampen sendes på V Sport Premier League Tottenhams lagoppstilling (forventet): Vicario Spence - Romero - van de Ven - Udogie Bissouma - Gallagher - Simons Odobert - Solanke - Tel Innbyttere: Kinsky, Danso, Dragusin, , Scarlett, Gray, Kolo Muani, Palhinha, Sarr Skadet: Maddison, Kulusevski, Kudus, Bentancur, Richarlison, Davies, Bergvall, Porro Usikker: van de Ven Utilgjengelig: Motspiller å se opp for: Haaland Forventet resultat: 2-1 (Solanke, Odobert) Arkiv med Tottenham mot Manchester City-kamper Tabellkonkurranse: Denne kampen inngår i tabellkonkurransen for 25/26 #Tottenham #Manchestercity #TottenhamManchestercity
Torsan Kampen i dag blir et antiklimaks for herr Frank. Taper vi så det suser tror jeg han må gå, vinner vi mot alle odds sitter han litt til. Spørs om han tar en "Fergie" i garderoben, "oh it's only Shity we playing"............
Madball Torsan jeg trur suksessen i Champions league holder ham flytende ei beite til. Nå har vi jo en rekke med tøffe kamper det kanskje ikke er urimelig å godta at vi får lite poeng ut av.?
Kungreke Madball Kommer vi til semien i cl skal jeg si meg fornøyd sålenge vi ikke ligger på 17 eller verre.
Madball På det laget vi mønstrer er Romero toppscorer med 4 og Palinha har nest flest med 3. To av sesongens mest utskjelte spillere. Får håpe de kan putte ett eller to for jeg har problemer med å se hvor scoringene ellers skal komme fra..
Kungreke Ginola14 har jo vært litt crybaby fakter på han. Forsvinner vel til pool for 100 mill i morra
John_chef Egentlig litt håpløst å se på når hele midtbanen vår ønsker å møte pasning og sende den tilbake til forsvaret. Ikke mye fremdrift i det
Madball John_chef skjønner ikke hvorfor Simons kommer helt ned for å blande seg inn i spillet for så selv å slå ballen til Vicario