Sikkert sett han for Østerrike, men aner ingenting om han. Uansett er alt bedre enn Disasi.

Så får vi se. Wolverhampton så jo ut som et fotballag i dag. Mulig han ombestemmer seg.

HG også virker det som. Vokste opp i England.

Åh jippi \o/

Meget bra. Spilte godt i det forrige mesterskapet synes jeg.
Lange "under radaren" spesial.

Begynner å bli utslitt tastaturet til Danny Rose tror jeg.

Kevin Who? Lange på skattejakt i regen bøtta dette vinduet.

Vi får nå se. Normalt kjøper man ikke ei verdensstjerne for 25m, men folk generelt virker overraskende fornøyde. Og selv om han ikke blir gull kan man nok med rette her håpe på en spiller som er bedre enn både Dragusin og Disasi.

Minner litt om Alderweireld som også ble kjøpt basert på «team stats». Hvis han er en som gjør hele forsvaret bedre så er det akkurat hva vi trenger.

I motsetning til enkelte, så elsker jeg spillere man må Google. Det var slike spillere som løftet oss inn i topp 6 👌 Foreløpig tommel opp og velkommen! 👍

Schism men folk generelt virker overraskende fornøyde

Er vel mye fordi vi trenger spillere så hva som helst funker. "We need bodies" sa geniet i et intervju forrige uke.

• Redigert

Danso var åpenbart ikke førstevalget, men som jeg skrev i en annen tråd: beggars can't be choosers. Vi er i en dårlig posisjon til å tiltrekke oss talenter mtp hvor stusselig ting ser ut hos oss. Uten at Ange sitt prosjekt plutselig skulle se veldig mye bedre ut (dvs vi vinner fotballkamper på en overbevisende måte igjen) eller vi evt har en ny trener med et nytt "spennende" prosjekt så har vi rett og slett en veldig dårlig innsalgs-story.

Når det er sagt så håper jeg han her, hvis han kommer, kommer pga det sportslige og ikke andre ting. Stas om han viser seg å kunne ta en slags sjefsrolle bak der. Romero forsvinner nok til sommeren, men mulig han kan redde oss fra nedrykkspøkelset først.

Jeg bryr meg egentlig lite om hvem som er førstevalget. Ange trodde oppriktig at Maddison skulle passe hans stil. Klopp hadde Salah som fjerdevalg. Dragusin bare måtte vi ha i januar i fjor osv.

Det er alltid litt bingo når man handler spillere. Hvem passer hvor osv. Her får man en kar som snakker språket og som har spilt på høyt nivå i flere år. Visstnok hurtig til beins. Det må man være under Ange. Og han har aldri vært ute grunnet hamstring.

Og når man speider spillere er jeg sikker på at man har ei lang liste over spillere man tenker kan passe. Hvem av de som faktisk ender opp med å passe eller ikke vet man ærlig talt ikke. Kun fansen som har en litt merkelig «hang up» på om noen er x valg eller ikke. Da vi kjøpte VDV var det veldig viktig å avklare om han eller Tapsoba var «førstevalget». For all del fint hvis man får den man tror passer best, men det er ikke spesielt viktig. Så lenge man ikke begynner å se på nr 37 på lista. Danso er garantert ikke 37.

Vi får se. Han er ikke dårligere enn the double Ds uansett.

Ser ikke helt ille ut det her. Pluss hvis han også er HG. Skulle gjerne sett han rett inn i 11ern om 4t og 19min